//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

HPD,,akhirnya selesai suda
mood happy sangat-sangat ni,,mana tak nya hari yang dinanti-nantikan akhirnya dah lepas juga,,,yeeaahh presentation hpd aku dah lepas dah tadi,,hehehe,,,aku orang paling awal kot kena present mana tak nya abis dlu,,cuba teka cuba teka aku present no berapa,,,aku dapat no favorite aku tu,,hehehe,,,no........adalah rahsia ma,,hehehe,,,pandai-pandai la teka ye,,,time present tu semua berjalan lancar,,biasa la mengigil plus nak membuang2 semua ada,,mana tak nya,,takut punya pasal kan,,memang tak tentu arah la time tu,,,huhuhu,,dah la sebelum present assignment kena reject last2 minute,,tak boleh salahkan madam sebenarnya,,salah aku juga last2 minute tunjuk dekat dia suruh cek,,so siapa yang belum present,,sila la tunjuk dekat madam dlu k,,takut last2 minute kena reject macam aku punya assignment,,memang aku tak prepare ape2 pun,,aku cari maklumat terus aku buat powerpoint and present,,dissapointed la juga kan,,powerpoint first tu amat istimewa untuk aku,,so tak dapat la aku tunjuk video dekat member2 aku,,tak pela,,aku upload dekat fb je la,,

ok2 nak tahu tak tajuk assignment aku tu,,jeng3,,,tajuknya ialah,,,,VIRUS AIR KENCING TIKUS,,apa gelak2,,bahaya apa virus ni,,jahat betul member aku,,dia gelakkan aku,,dah madam tegur aku cakap aku tak yakin dengan tajuk aku ni,,,aku gelak bukan sebab tajuk ni,,aku gelak sebab member aku gelak,,,dush2 kau syidy,,,jahat sangat2,,,nak carita sikit ni,,mesti semua sedia maklum kan yang virus air kencing tikus ni amat merbahaya,,nama saintifik virus ini ialah LEPTOSPIROSIS,,,hah sebut betul2,,jangan terkeluar benda alah lain suda,,macam member aku,,,terkeluar ayat hippotosis,,,adeh apa dah semua tu,,mula2 terkeliat juga aku punya lidah nak menyebut,,nasib baik la reti nak menyebutnya,,hehehe,,,virus ini mengandungi sejenis bakteria yang bernama LEPTOSPIRA,,,bahaya weih virus ni,,sebab salah seorang artis di negara kita dah terkena dah virus ni,,kenal kan DIN BERAMBOI,,hah dia la yang terkena virus ni,,,AL-FATIHAH untuk dia,,,

virus ni serang kita tanpa kita sedar,,mula2 demam biasa,,pastu makin lama makin teruk,,berpindah ke paru2 pula sampai boleh membuatkan kita terkena batukberdarah,,jangka masa seorang nak kena virus ni tak lama pun,,,dalam masa seminggu sebelum virus ni masuk dalam badan kita,,bila virus ni dah tersebar dekat dalam badan kita,,hati kita akan menjadi kekuningan,buah pinggang akan rosak dan macam2 lagi la,,aku kaji benda ni pun sebab aku suka bab2 sains ni,,yela dulu ada pernah belajar biology kan,,subjek favorite tu,,so aku kaji la tentang penyakit ni,,aku ada tengok gambar virus ni,,pergghhh memang geli la,,,sorry tak dapat tunjukkan gambarnya,,,so aku nasihatkan korang supaya jangan la dedahkan makanan korang,,kadang2 virus ni boleh tersebar melalui haiwan,,,apa ingat nama air kencing tikus,,tikus je la yang sebarkan virus tu,,mana ada la,,,haiwan macam lalat,,lipas ke,,pun boleh la sebarkan virus ni,,,so berhati2 la ye,,yang penting aku dah lepas present,,goodluck la kepada yang lain ye,,,huuhuh