//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

hot sgt2 wey!!!!
mood aku hari ni memang hot sangat2,,aku tak tahu kenapa,,aku moody,,since semalam kot aku moody,,,menangis tu dah sebati dah dalam diri aku ni,,tapi makin hot pula aku rasa ni,,wey kau kawan aku,,tapi aku tak sangka la kau berubah secepat tu,,pergghh dulu kau bukan macam tu kot,,tapi aku tak kisah la kalau kau nak berubah pun,,aku hormat kot,,tapi kalau dah terlampau mana la aku boleh tahan wey,,aku tak tahu la salah siapa,,tapi aku memang hot dengan kau la,,,ingatkan aku seorang je yang perasan kau berubah,,rupanya ada orang lain pun perasan juga,,so jangan nak kata aku ni poyo ke apa ke,,,tak suka tengok kau berubah,,langsung tak ok,,ok2 berubah pakaian aku tak kisah,,tapi perangai pun kau berubah tu yang aku pelik tu,,kenapa mesti berubah macam tu sekali,,wey tolong la,,jadi la diri sendiri,,perlu ke sampai macam tu sekali,,apa aku jelez,,,fine la,,jelez kalau pasal kebaikan maybe aku terima lagi la,,dulu kau tegur kot aku,,now,,perghh pandang sebelah mata macam tak wujud je aku ni,,macam tu ke kawan wey,,,now aku tak nak la amik tahu pasal kau lagi,,,kau tegur aku,,aku tegur kau,,kau sombong dengan aku,,aku sombong dengan kau,,,baru la gempak kan macam tu,,hahaha,,do i care!!!!!lepas ni memang tak la aku nak tegur kau,,,aku kalau dah tak suka jangan kata apa wey,,,jangan sebab ni aku hilang kawan,,tolong la wey,,now aku gaduh dengan bestfriend aku,,pehal macam tu wey,,,patut ke aku pula yang kena,,masalah kau jangan libatkan aku pula sekarang ni ok,,,,