//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

trip to terengganu
assalamualaikum semua,,by the way mohon maaf la pasal entry tentang KLCC tu,,,member cakap entry tu ada salah,,so maaf la ye,,,takpe2 research lagi nanti update terbaru k,,,

ok2,,,tanggal 29 januari 2011,,,buat pertama kalinya aku menaiki bas express and berada dalam bas untuk perjalanan jauh,,,gila gempak,,macam la sebelum ni tak pernah naik bas,,hahhah,,jujur aku cakap,,memang tak pun,,,kuang2,,,bas express tu diberi nama TASIK KENYIR,,hoho,,sebelum perjalanan tu bersiap2 la kemas barang,,tak tahu nak bawa apa,,mula2 bawa 3 beg,,bila fikir punya fikir,,agak banyak la juga 3 beg tu,,so keputusan muktamad bawa 2 beg je la,,aku,,qistina and mamy meninggalkan unikop lepas zohor,,mula2 fikir cepat sangat sebab bas pukul 9,,nak melencong pergi jalan tar beli barang,,so kena la awal sikit keluar,,by the way,,,cik nadia zaini,,sorry la aku bohong kau cakap aku datang putra dengan "DIE",,,heheheh,,saja je nak kacau kau,,memang tak la aku nak datang dengan "DIE",,huuhuh,,,sorry la ea,,ehehhe,,jangan marah2 nanti cepat tua,,hehehe,,,lepas je kita orang pergi jalan tar,,so kita orang berpisah di lrt,,uuhhu,,,mamy pergi petaling jaya,,aku and qis pergi putra,,,sampai je putra kita orang terus pergi THE MALL berdekatan dengan putra tu,,tempat yang kita orang mesti serang adalah MCD,,hahahaha,,,aku tak ada menu lain selain double cheeseburger je,,uhuhuuh,,,sebelum tunggu naik bas,,kita orang jalan2 la dulu dekat THE MALL tu,,tak cari apa pun just jalan2 je,,tepat pukul 8 malam dah tak tahu nak buat apa,kita orang terus pergi station bas,,,uhuhuh,,and kita orang,,orang pertama yang naik bas,,gila tak excited,,yang aku geram tu qistina sibuk amik gambar aku and cakap budak excited nak naik bas,,,uiissshhh apa da,,macam la aku tak pernah naik bas sebelum ni,,adeh,,,ok2 yang buat aku tak tahan tu,,masuk2 je dalam bas,,pergghh semua cakap bahasa terengganu,,aku ni yang faham sikit2 diam je la,,lawak pun ada juga,,huhuuh,,,takpe2 belajar slow2 bahasa terengganu,,

tengah sibuk2 mengunyah dalam bas ni,,tiba2 jalan sesak,,about 15 minit kot la jalan sesak,,ada excident,,,ceh excident pun aku nak bagitahu,,memang kena beb,,sebab aku bengang aku kesejukan dah dalam bas time tu,,adeh lama bebenor,,,beku aku dalam bas au,,huuhuh,,,lepas je bas dah gerak,,aku ada agenda aku sendiri,,uuhhuhu,,lepas msj je,,agenda aku adalah ZZZZZzzzz.,,,^_^ sejuk so apa lagi tidur je la,,dalam bas sejuk,,luar hujan,,memang aku tidur je la,,nasib baik pakcik drebar bas bawa bas slow and berhemah,,kalau tak cuak juga time2 hujan ni naik bas,,bawa bas laju2 boleh mengundang padah nanti,,huhuhu,,,aku sampai dekat rumah qis dalam pukul 5 pagi,,uhhuuhhu,,,lepas subuh je aku dah tak ingat dunia dah,,tidur je,,hoho,,,tersedar pukul 10 pagi,,kuang2,,lepas mandi je ayah qis ajak makan nasi kerabu,,aku ingat nasi kerabu warna biru,,nasib baik bukan,,kalau warna biru macam susah sikit nak telan sebab nasi warna biru kan,,hoho,,jakun je aku ni,,tapi makan nasi kerabu tu mahu nangis aku,,pergghhh pedas yang amat,,,tapi sedap2,,ehhehe,,bab2 makanan mana tak sedap aku ni,,huhuuhhu

gambar nanti2 la ye,,kumpul dulu gambar baru update dekat blog banyak2 gambar,,by the way dekat terengganu hujan je,,,sejuk bebenor,,ok2 nanti update lagi la ye,,,

p/s: thanks to wan sebab rajin layan aku msj dekat dalam bas,,hoho,,,tapi aku tetap rindu dengan MR OBESS aku and SOMEONE ni,,huhuhuuh