//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

saya tetap saya,,never change ok!!
assalamualaikum semua,,sorry dah lama tak update blog,,lama pun tak lama la,,still baru lagikan,,hehehe,,btw kenapa nak story mory ni,,saya dah ada aktiviti terbaru,,hehehe,,LIKE aktiviti ni sangat-sangat,,banyak dapat faedah wooo,,,hehe,,patutnya syida lakukan aktiviti ni dah lama dah,,maybe baru sekarang dapat kesedaran kot,,jom2 join aktiviti syida ni,,but yang satu kolej syida je la ye,,yang x sama kolej tu kalau rajin datang la,,ehhehe,,,mesti nak tahukan ape aktiviti nya,,aktivitinya ialah study group,,,hehe,,apa aku ketinggalan ke,,ada aku kisah,,peduli apa,,mula2 tak buat pun cara ni,,tapi cuba cara ni,,memang sangat-sangat berkesan,,,so cubalah ye,,and jangan la cakap aku sombong ke apa k,,ala kalau nampak aku study tu,,jangan la cakap aku buat2 rajin lak,,jom la join sekali dengan aku k,,group buat masa sekarang terdiri daripada QISTINA,,AUF,,HAZIQ,,NADIA,,semalam tambah lagi dua orang iaitu ALEEN and SALEHA,,tadi masa dekat kelas member aku lagi sorang ajak study sama2,,,jom2 SYIDY,,study sama2,,most subject yang kita orang study mestilah math,,hahaha,,,I LOVE MATH SO MUCH,,,kenapa la dulu aku tak suka dengan math,,kalau tak2 payah aku repeat math lagi,,huhuuh,,dah2 lupakan hal lama,,yang penting sekarang adalah study time,,yeaahh totally rite now i become ulat buku,,ok2 tempat yang selalu kita orang pergi ialah dekat cafe,,kenapa dekat situ,,sebab dekat library always tutup je,,huhuhu,,adeh macam mana nak study kalau library asik tutup je,,apa dah,,,

AZAM BARU AKU NAK CLEAN AND CLEAR PAPER UNTUK SEM NI AND SEM AKAN DATANG,,SO JANGAN CAKAP AKU MAKIN DEMAND KE APA KE,,,JANGAN EA,,KALAU KORANG ADA MASALAH,,NAK KONGSI KE,,DATANG JE JUMPA AKU,,AND KALAU AKU ADA MASALAH,TOLONG LA AKU SEKALI,,TAU2,,,