//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

penuh info di kelas math,,,I LOIKE
assalamualaikum,,,rasa dah bersarang dah blog aku ni tak update,,sorry bebanyak la ye,,tak update blog sangat,,busy sangat-sangat,,nak story ni,,aku paling suka masuk kelas math,,bila nak masuk kelas math je mesti excited and fresh je rasanya,,,tak tahu kenapa,,tapi memang terbaik la,,hehe,,,alhamdulilah kedua-dua kuiz math aku pass dengan jayanya,,,hehe,,cewaahh ayat aku,,nak skema je,,,tapi nak buat macam mana dah aku ni agak skema,,hahaha,,,bak kata kawan aku,,kita mesti la FUCK!!! hah jangan fikir bukan-bukan k,,,meaning FUCK ni adalah FOCUS UNTUK CAPAI KEJAYAAN k,,,bukan perkara-perkara yang tak senonoh k,,,,dah2 lupakan semua ni,,nak cerita ni,,,aku suka sangat masuk kelas math salah satu sebabnya adalah kelas tu the best and happening,,sir SHAH yang mengajar aku pun terbaik la,,alhamdulilah setakat ni aku faham ape yang dia ajar,,tak la blur je,,hehe,,kantoi pula selama ni aku belajar math selalu blur,,and sebab lain yang aku suka masuk kelas ni sebab sir SHAH always beritahu kita orang teka-teki yang kadang-kadang tak terfikir dek akal,,haha,,ok2 aku beritahu korang salah satu teka-teki yang SIR aku beritahu,,maybe korang pernah dengar,,tapi korang baca je la ye..

KENAPA KAPAL TERBANG TERBANG?????

hahaha,,teka-teki apakah ini,,,apakah jawapannya ini,,hah bila merungkai segala-galanya,,jawapannya masuk sekali semua fizik,,kimia bio,,segala la,,memang bila fikir agak blur la kepala aku ni,,tapi bila tahu jawapannya,,memang la,,,adeh,,,nak tahu tak jawapannya apa,,,hahahahah,,,nanti la,,mesti kena ceramah nanti,,nanti-nanti la aku beritahu k,,kuang2,,,





hah kenapa gambar menara KLCC ni plak ni,,tadi cerita pasal kapal terbang la pe la,,hahaha,,,saja je nak kongsi ilmu yang sir aku bagi dekat aku..so aku kongsi la ilmu ni dekat korang pulak k,,hehe,,tadikan masa kelas math kan,,baru la aku tahu macam mana pembinaan KLCC,,adeh,,,teruk betul la aku ni,,rakyat Malaysia tapi tak tahu tentang perkembangan semasa,,haha,,nak buat macam mana kan,,sir aku ada cerita la yang KLCC ni direka bertemakan islamic sikit,,salah satu menara KLCC tu condong sikit,,huhu,,serius aku tak tahu,,baru tahu tadi,,sir aku cakap mula-mula arkitek yang buat KLCC tu buat KLCC just 40 tingkat je,,bila dapat tahu yang sebelah menara tu condong so dia orang nak bom menara tu,,,gila ke apa,,dah buat bukan main payah and tinggi nak pula bom menara tu,,membazir betul la,,dah la bajet nak bom tu sama dengan bajet nak buat menara tu,,memang tak la kan,,,banyak keburukan kot bom menara tu,,salah satunya bangunan berdekatan dengan menara KLCC mesti akan musnah,,so kalau la perkara tu terjadi dulu,,mesti tak ada T.S,,B.B,,and bangunan yang berdekatan dengan KLCC sekarang kan,,huuhuh,,,so fikir punya fikir,,kira punya kira,,bak kata sir aku la,,aku bagitahu je apa sir aku bagitahu,,,pencipta menara tu menambah 40 tingkat lagi dan meletakkan jambatan di tengah-tengah tu untuk menolak menara yang sebelah tu,,korang selalu kalau nak jatuh mesti ada orang tolong tolakkan korang balik kan supaya tak terjatuh,,sama la macam menara ni,,mesti ada benda untuk di tolak atau ditahan..so tercipta menara KLCC yang dulunya pernah menjadi pencakar langit paling tertinggi didunia,,,sekarang ni menara KLCC pencakar langit yang ke-10 didunia,,,yang first confirm-confirm la menara dekat DUBAI,apa entah nama menara tu,,uhuhhu,,cari sendiri la ea,,,dengar-dengar story,,ada negara nak buat menara mencecah 3 kilometer dari bumi,,pergghhh tinggi habis tu,,,tak silap negara tu negara DUBAI,,maybe la,,kalau salah tegur la,,tapi ramai tak kasik sebab dah melepasi zon laluan kapal terbang and lapisan atmosfera,,,dekat Malaysia pun katanya nak buat menara ke bangunan entah lupa pula sir aku cakap tadi,,,nama bangunan tu Warisan Merdeka kot,,hoho,,serius lupa pula,,tapi yang penting projek ni mula awal bulan JULAI and bertapak dekat bekas tempat penjara pudu,,,tiba-tiba aku seram,,rasa-rasanya ada tak mr H dekat bangunan baru tu nanti ek,,,errkkkk,,,,sorry la bab-bab ni memang aku taku sangat-sangat,,uhuhu,,,so betul ke tak apa aku bagitahu ni,,tak tahu la,,sebab aku just bagitahu je,,kalau salah sorry la ea,,,

ok bye,,,