//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

kita dah macam 1 family kan
semalam hari amat menyedihkan bagi aku,,sebab apa???bukan sebab kematian ke ape ke,,sebab aku kena tukar kelas lain,,waaa,,,yang kena tukar ke kelas lain ada 6 orang,,aku,,badriah izzati,,fazleen farliana,nur afiah and dua orang budak laki,,mula mula happy la sebab dua orang budak laki yang join kteorang tu agak rapat la,,so boleh protect kteorag kalau kena buli,,hehehe,,tup2,,dapat dengar cerita diaorang tak pindah,,orang lain yang pindah,,,ZZzzzZZ,,blur aku seketika,,aik kenapa jadi macam ni pula,,adeh,,kita dah set2 dah kat department,,tapi tak salahkan dieorang pun sebab kalau dieorang pindah kelas,,confirm kelas sunyi,,so better diaorang stay dekat kelas lama,,uhhuhu,,,faiz and apiz,,korang penghibur dekat kelas 2E,,so keep it up k,,yang buat aku sedih ni kenapa kteorang yang kena tukar ,,patutnya orang lain yang kena tukar,,adeh,,,bad kata maybe kitaorang salah satu pelajar yang terpilih oleh miss shazlin,,mana la tahu kan boleh dapat DEKAN,,amin,,so fikir punya fikir,,mana2 pun study juga,,,so let go all sadness,,smile,,smile,,and smile,,,

chayook2,,we can do it dear,,to family 2E,,see u at math classes ya,,still can see u all again,,jangan lupakan kita orang lak,,errkkkk,,,cuakk pula nak masuk kelas baru nanti,,,apa akan jadi ek,,adakah diaorang akan terkejut,,buli sama kita,,atau terima kedatangan kita,,,arrggghhhh,,,

p/s MESTI AKU RINDU KELAS MISS SALWA,,SEBAB TAK DAPAT DENGAR DIA SPEAK AND PANGGIL SOOD,, MESTI AKU RINDU KELAS SIR SUFIAN SEBAB AKU TAK KAN DENGAR DIA PANGGIL ALEEN TIMAH LAGI,,MESTI AKU RINDU KELAS MISS SITI,,WALAUPUN MISS SITI JUGA AJAR AKU NANTI,,TAPI AKU TAKKAN GELAK KETAWA LAGI TIME KORANG SAKAT DIA,,AND MOSTLY I WILL MISSED IS ALL OF U FAMILY OM2E,,,