//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bila masanya ni
malam yang penuh dengan kepenatan,,memang terasa sangat kepenatannya,,dengan keadaan batuk batuk ni,,,rasa malas nak makan ubat,,,tapi mesti makan juga,,kesian dengan budak budak kelas,,tak boleh belajar kalau aku batuk,,,sekarang aku mudah dapat penyakit,,aku tak tahu kenapa,,tidur pun tak cukup,,kadang2 emosi pun tak stabil,,aku tak tahu kenapa,,penat sangat berfikir pasal DIE kot,,entah la,,terlalu complicated bila nak berkongsi,,pendam dalam hati adalah langkah yang paling mujarab bagi aku,,

ok2 cerita tentang entry ni pula,,aku dah tak nak orang tegur aku lagi,,bila aku nak berubah,,bila masa itu nak datang,,YAALLAH bagilah aku kesabaran menanti masa itu,,cukuplah kawan aku penat tegur kesilapan aku,,aku tak nak mereka tegur lagi kesilapan aku,,aku takut hati aku memberontak,,memberontak tak suka ditegur,,aku tak nak semua tu berlaku,,aku takut sangat sangat,,jauhkan lah semua tu,,aku nak hubungan kami sentiasa baik,,cukup la kawan aku tu jauh dari aku,,cukup la,,aku tak sanggup tanggung sedih lagi,,lepas insaniah yang aku buat tu,,aku dah tanam dalam hati yang aku tak nak bersedih and tak nak ada masalah dengan orang lain lagi lepas ni,,aku cuma nak menangis dalam kegembiraan je,,that all,,now aku tak nak fikir lagi pasal DIE,,cukup la aku harungi selama ini,,cara mereka,,layanan mereka,,bagaikan aku ni patung tak bernyawa,,

so lepas ni jangan kata aku ni sombong ke apa ke,,enough aku dah cukup baik dah selama ni dengan ko,,so lepas ni no more me in ur life walaupun aku sayang friend relationship ni,,,aku tak nak aku sorang je yang hargai,,tapi ko langsung tak,,now aku nak study,,study and study,,aku nak tunjukkan yang aku boleh sama level dengan kau,,,insyaallah,,