//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

tak ada cara lain ke
mata aku tak boleh lelap sekarang ni,,entah aku tak tahu kenapa,,so update blog la,,ehhehe,,ok2 aku geram sangat-sangat nie,,wahai insan bernama lelaki,,tak ada cara lain ke nak mengurat perempuan,,jangan la guna cara yang lama,,adeh,,kata lelaki akal banyak,,tak kan tak ada strategi kot nak pikat perempuan,,huhuhu,,,ke nak aku ajar,,hahaha,,,dan2 je,,sebab apa aku geram,,setiap hari telefon aku asik berbunyi je,,adehh,,,ingat aku ni kaunter pertanyaan ke,,soalan yang selalu diajukan,,


1-awak ni nita ke? (bukan nama sebenar),,


adeh dan2 pula nama aku sesedap tu,,,lepas tu dengan rasa tak bersalah cakap,,eh sebenarnya saya saje je cakap macam tu,,sebab saya nak kenal dengan awak,,,adeh,,,cara pikat perempuan macam ni pun ada ke,,,ingatkan dah tak ada dah,,


2-awak sorry la saya tersalah tekan,,hehehe,,dah terlanjur tu,,boleh kita kenal,,


hah ni pehal pula macam ni,,adeh rimas aku,,ingat no telefon aku ni apa,,senang je nak tekan2,,dah la salah tekan,,lepas tu nak marah-marah pula orang tak layan die,,,adeh,,aku punya suka la nak balas tak,,,


ok2 tip2 berguna untuk mengurat perempuan,,haha,,dan2,,,ala macam siapa buat ni dekat aku confirm aku cair la kan,,ehhehe,,,perasan lak,,hahah,,mana la tahu kan dapat,,


1-cuba face to face cakap nak kenal,,hah baru la perempuan respect yang awak tu berani,,
2-bagi la bunga ke or something yang perempuan boleh rasa terharu,,(by the way,,aku tak suka bunga,,hehe,,coklat tak pe)
3-hah ajak keluar makan ke,,ala tak dapat yang mewah-mewah kat kedai mamak pun jadi la,,heheh,,,kan boleh kenal each other 
4-mesti kena tahu apa yang dia suka,,apa yang dia tak suka,,(saya suka coklat ea,,harap maklum,,hehe)


perempuan lebih suka kalau lelaki terus terang je dekat mereka kalau lelaki suka dieorang,,nak berkawan ke dengan dia,,sebab dia rasa lelaki macam tu la lelaki sejati,,takkan malu kot,,takkan,,ego kena la kurangkan sikit kalau nak perempuan yang korang suka,,nanti melepas pula,,and by the way,,pada sesiapa yang suka sangat miscall aku tu,,stop la ea,,rimas aku,,sekarang ni hp aku,,aku dah himbun dah,,malas nak pegang hp dah,,adeh,,,