//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

sayang korang sangat2
 saja nak update blog mengenai orang yang rapat dengan aku,,agak rapat la,,tak semua yang aku rapat,,tapi boleh la,,hehe,,jom2 kita selongkar tentang dieorag k,,jeng,,jeng,,jeng,,jom kita lihat siapa yang kena,,by the way,,mohon maaf dulu ea,,hehehe,,jangan marah au,,saja je aku update pasal korang,,


MANGSA PERTAMA



yeah kau la mangsa pertama aku,,hehehe,,nak tahu kenapa,,sejak aku masuk kolej,,kau la orang yang paling aku rapat,,tapi aku tak tau la bagi kau kan,,ehehe,,ok2 nak tahu pasal dia ni tak,,dia ni suka buli aku,hahaha,,buli je kerjanya kau kan,,tak2 nasib baik aku jenis tak kisah,,,huhuh,,dia ni juga la selalu bagi nasihat kat kita orang,,hehehe,,penceramah yang sangat baik ye,,hehehe,,

MANGSA KEDUA


hahaha,,,kau mangsa kedua aku pula wey,,nasib kau la,,ok2 minah ni mula suka dah dengan novel,,adui,,tu la dulu memandang rendah dengan novel,,cakap aku ni gila novel la pe la,,hah rasakan,,kau pula dah tergila2 dengan novel,,hahaha,,thumbs up for you la,,hehehe,,best kan novel,,sampai demam kau baca novel kan,,hahaha,,nangis tak baca novel,,apa nangis,,hahaha,,lumrah la 2 baca novel nangis,,hehehe,,so lepas ni rajin2 la baca novel k,,ok2 budak ni aku sangat2 rapat ea,,yela dia ni la bila nak pergi jogging je ajak aku,,hahaa,,tapi aku rasa macam tak jogging je,,bergosip je lebih,,ahhahaha

MANGSA KETIGA


cik nadia,,sorry la kau pun jadi mangsa aku juga,,hehehe,,ok2 pasal dia ni,,tengok2 muka dia,,tengok la,,x nak tengok,,tak nak sudah,,nak bagitahu je,,muka dia suci lagi ayu kan,,kan,,kan,,hehe,,so tak mustahil dia ramai peminat dekat kolej,,oppsss,,,hahaha,,memang pun ramai,,berderet yang nak isi borang,,tapi tak tahu la siapa yang dapat,,nak tahu tanya la dia ni ye,,ok2 dia ni sangat baik ok,,alamak puji pula,,jangan perasan sangat au,,ehehehe,,tapi dia paling takut dengan benda2 pelik seperti GHOST,hahaha,,[sama macam aku je],,huuhu

MANGSA KEEMPAT


kau pun mangsa aku juga ea,,kau takkan terlepas punya,,hehee,,tentang budak ni pula,,dia la driver aku time aku cuti,,hahaha,,tapi sekarang dia x sama cuti dengan aku pula,,adui,rugi betul la,,kalau tak,,memang aku ajak pergi jalan la,,tapi dia ni kalau bawa kereta or motor,,agak cuak juga la aku,,,adui gelabah kot,,aku yang naik dengan dia pun ikut sekali gelabah,,waaa,,takut tahu tak,,uhhuhu

MANGSA KELIMA


hehehe,,kau pun kena juga la wey,,,lalalala,,,dah kau rapat dengan aku,,so kena cukup corum la ea,,hehehe,,apa ek pasal kau,,yang cuma aku tahu kau pandai lukis,,lukis n lukis,,tapi aku nak kau lukis gambar husband aku tu lagi,,boleh la,,lukiskan la,,aku terhilangkan la,,gila kau lukis memang sama dengan husband aku tu,,tak ada beza langsung,,boleh la lukiskan muka husband aku tu lagi,,hehehe,,nak letak dekat frame,,hehehe

MANGSA TERAKHIR


yeaahh kau mangsa terakhir aku,,heheheh,,,secara jujur ea,,jujur ni,,dulu aku tak suka dengan kau masa insaniah,,sebab statement aku yang kau tak suka tukar kelas ke om 1g,,hehehe,,sorry2,,tapi lepas kenal kau,,ok juga,,and aku rasa kau la aku rapat dekat kelas,,hehee,,mengong kan,,dulu tak suka bagai nak rak,,last2 kau la aku rapat,,dan2 je,,hehehe,,pasal kau aku tengok sangat2 dah berubah,,berubah apa ek,,hah,,,lebih feminim gitu,,heheh,,,kalau aku mention kat orang lain,,mesti dia orang pun setuju dengan aku,,,heheheh,,,


wey2 aku minta maaf tau dekat korang yang jadi mangsa aku ni,,ehhehe,,aku saja je nak update pasal korang,,boring kan,,hehehe,,,aku nak korang tahu yang aku sayang sangat2 dengan korang semua,,,friends forever k,,ILYSM la,,