//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

membuang masa seketika
yeaahh next entry pula,,membuang masa ni bukan syida pergi melepak tak tentu pasal k,,membuang masa dengan family adalah aktiviti yang paling syida suka,,sebab apa,,cakap je nak apa,,nak beg,,nak baju,,apa-apa la,,confirm dapat,,hehehe,,,syida dapat apa???errmmm,,saya anak baik,tak minta pun apa-apa,,sebab dah dapat cik teddy,,so tak nak la minta apa-apa..hehhe,,,tapi kalau nak bagi,,memang amik je,,rezeki tak boleh di tolak ma,,hehehe,,ok2 mula-mula cari beg untuk adik-adik ku,,ialah dah naik sekolah kan,,waa rindunya,,rasa nak sekolah je balik,,tapi apakan daya usia dah semakin meningkat,,ehhee,,saya buat apa,,tolong carikan adik saya beg ke,,oh tidak sama sekali,,inilah aktiviti saya,,heheh,,snap gambar la apa lagi,,hehee


kenapa saya gelak,sebab sanggup naik balik gara-gara nak snap pic

alamak gemuknya,,tak sempat nak tarik nafas time ni,,ngeh3

lepas je cari barang untuk dia orang,,oppss tolong tengok je la,,hehehe,,syida lepaskan gian ni,,dari dekat kolej nak sangat buat aktiviti ni,,nak sangat-sangat,,ehhehe,,apa dia,,main bowling la apa lagi,,ehehhe,,memang best la,,always dapat yang terbaik,,terbaik ke dalam longkang,,hahah,,lama dah tinggalkan aktiviti ni,,dah setahun kot,,sebab tu la tangan ni asik baling bola masuk longkang je,,yang kelakarnya tu,,my sis boleh la pula amik video time syida main,,adeh,,tak patut betul,,siap ketawakan lagi,,jahat betul,,macam la dia tu pandai main sangat,,dush3,,lepas je main,,semua kelaparan plus kehausan,,saya makan apa,,sorry tak makan malam,,minum je,,hehehe,,

teruk kan anak dara minum air,,ehehe

sementara tunggu my dad abis main bowling,,saya and my sis tak pernah duduk diam,,sekejap senyum,,sekejap masam,,sekejap buat aksi yang menggoda,,ahhaha,,tu my sis je ea,,huhuuh,,apa jadah semua nie,,apa lagi,,snap pic la,,hehehe,,port paling my sis suka adalah dekat mana,,toilet,,adeh,,,tak ada tempat lain ke nak amik pic,,tempat macam tu dia nak amik,,saya apa lagi,,ikut je la,,mana boleh lepaskan peluang,,hahaha,,ok2 saya tinggalkan entry saya ni dengan beberapa keping gambar yang di amik oleh my sis,,chill ya,,,

tengok orang tak reti snap pic,,tinggi gila tangan nak snap pic

with my little sis,,sweet 12 yesterday