//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

maksud ayat ini
THE BEST WAY TO DESTROY AN ENEMY IS 
TO MAKE HIM A FRIEND

ok2 next entry,,hehehe,,wah malam yang penuh dengan idea nie,,aku tertanya-tanya dengan maksud ayat dekat atas ni,,mesti ramai ingat just a simple word kan,,tapi maksud yang tersirat dengan ayat atas ni sampai sekarang aku tak boleh terima,,kuang3,,tapi aku still simpan lagi ayat ni dalam telefon aku tu,,ehhehe,,,boleh ke aku jadikan musuh aku sebagai kawan aku sendiri,,aku nak tanya korang,,kalau korang boleh tak????kalau aku confirm-confirm la tak boleh,,hello dah nama enemy,,so jauhkan diri anda dari saya k,,hahaha,,kejam kan,,eh apa kau mengarut ni syida,,dah sah-sah tulis jadikan musuh sebagai kawan,,,kalau nak musnahkan dia,,adeh reti bahasa inggeris ke tak ni,,hehehe,,saje je la,,,macam mana nak jadikan musuh tu kawan sendiri kalau dah nama musuh,,aduh,,susah kot,,,memang la kawan sebab nak musnahkan dia,,tapi rasa macam tak boleh je,,confirm jadi pendendam nanti,,,hati mesti gelisah je,,tak tenteram je kan,,,so memang takkan la,,guna cara lain la kalau nak musnahkan musuh sendiri,,ehhehehe,,,tapi kalau ada yang guna cara ini menjadi,,bagitahu aku ea,,nak cuba juga,,mana tau menjadikan,,hehehe,,,kejap aku ada musuh ke,,waaa,,takutnya,,,siapa musuh aku,,cakap2,,,aku ada buat salah ke sampai ada musuh,,,eh2,,aku harap aku tak ada musuh la,,ehhehehe,,,