//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

kini ku maju selangkah ke hadapan
cewah skema gila tajuk entry aku kan,,hehe,,,ok2 now dah nak masuk sem 2 da,,,result aku,,aku sangat-sangat kecewa la,,nak buat macam mana kena redha je la,,,maju selangkah untuk perbaiki diri ni,,orang cakap perangai aku buruk,,betul ke,,,huuhuh,,ok2 aku ubah perangai aku,,


yang paling penting,,aku sendiri tak perasan yang semua ni terjadi,,,mesti korang ingat aku tipu or buat-buat cerita kan,,ni betul ea tak main-main,,wah macam suspen je kan,,hehehe,,,ok2 story mory sikit,,dulu aku tak pernah angkat call dari mana-mana lelaki,,believe it or not,,percaya la,,kalau tak percaya tanya my sis ea,,pernah budak lelaki call aku,,aku suruh akak aku yang jawab,,ala-ala menyamar la,,kuang2,,sian budak lelaki tu,,hehehe,,tak tahu kenapa,,sebab aku ni jenis tak reti sangat berkomunikasi dengan budak lelaki kot,,mana tak nya,,dari sekolah rendah sampai menengah aku sekolah semua member perempuan,,huuhh,,kalau lelaki jalan sebelah aku time balik sekolah,,aku tunduk bawah je,,so kalau nampak aku tunduk bawah tu wahai lelaki,,aku bukan sombong k,,malu je,,heheheh,,,bukan tak nak tegur,,segan la,,huuuh,,dan2 je,,but now aku dah boleh jawab call dari lelaki,,aku dah tak takut weyh,,hehehe,,thanks la kat budak tu ya,,hahaha,,,


aku nak maju lagi selangkah lagi ni,,nak jadi orang berani sikit,,,huuhhu,,kenapa sebelum ni aku tak berani ke??berani la,,cuma tak 100% je,,hehehe,,,ok2 semua haiwan aku takut k,,harap maklum,,hahaha,,,perkara yang paling aku takut ialah,,lintas jalan,,kuang2,,mesti korang ingat aku ni seorang yang pelik kan,,bukan pelik la,,aku ni rakyat yang prihatin,,kalau bukan aku yang guna jejantas siapa lagi kan,,penat-penat je orang buat jejantas kalau tak guna kan,,hehehe,,dan2 pada hal cover line,,hehehe,,,


ehhehe,,tu je la,,,tolong ingatkan aku ea kalau aku ada buat salah atau sombong macam lagu aku dekat blog tu,,ngeh3,,