//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

happy birthday
wah dah lama tak update blog,,rasa macam lain je,,hahah,,mana tak nya,,blog ku sebelum ni dah hancusss,,sekarang dah baru dah blogku,,but still tak dapat letak banyak benda,,heheheh,,,


ok2 teruskan entry,,membebel je tak gunakan,,syida2,,kata peminat setia,,tapi kenapa lambat wish birthday ni,,ngeh3,,bukan sebab pe ok,,internet dekat rumah masuk air,,what the meaning masuk air,,hehehe,,,faham-faham je la,,


HAPPY BIRTHDAY DAFI AND KAK SITI FATHIYAH
dah terlanjur birthday sama,so sama entry la ea,,hehehe,,,
ok2 kenapa aku minat sangat dengan dafi ni,,entah tak tahu la,,masa dia dekat af,,aku langsung tak minat dia,,hahaha,,kejam tak,,,lepas dia keluar af baru mula minat dia,,kesiankan,,hehehe,,takkan dia terkeluar sebab aku tak vote dia,,ngeh3,,sampai sekarang minat dia,,ok2,,nak tahu tak,,pernah aku gaduh dengan my bestfriend sebab dafi,,dia kutuk dafi tu,,sape tak marah,,aku pantang orang kutuk dafi ni,,hahaha,,dan2 je kan,,,entah tiba-tiba emosi pula,,lama juga la tak kawan dengan dia,,last2 diaorang dapat terima yang aku ni peminat setia dafi,,so diaorang tak kutuk2 lagi dah,,kalau kutuk pun aku dah tak kisah dah,,hehee,,gilakan,,hahaa,,aku pun tak tahu kenapa,,aduh,,


ok2 kak fathiyah pula macam mana boleh kenal,,kenal dia dekat myspace,,dia dulu modelling and now dah jadi pelakon dah,,yang cerita HANI tu,,yang kawan dengan hani tu,,tu la kak fathiyah,,tak pernah tinggal tau cerita tu,,sebab ada kak fathiyah,,ngeh3,,sengal je aku ni,,but always supporting her sebab dia baru mula berlakon kan,,so kena la sokong dia,,hehehe,,


apa hubungan aku dengan dua orang hamba ALLAH ni,,hehehe,,,aku peminat dia orang je,,siapa la aku kan,,hehehe,,jumpa pun tak pernah,,ehhehe,,sebagai peminat tak salah kan sokong artis yang dia minat tu sendiri,,cewah berceramah pula,,hehehe,,


to both of you,,selamat hari tua ye,,,ngeh3,,syida akan sentiasa support kalian berdua,,tak kira apa yang berlaku,,cewah,,hope korang semakin success and dapat apa yang dihajati,,semoga ALLAH melindungi kalian,,maaf kalau entry ni menyakitkan hati kalian,,,hhehehe,,,skema pula ayat aku ni,,