//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

customer is always right ok!!!
geram sangat-sangat faham tak,,macam ni ke rakyat Malaysia,,layan pelanggan macam nak tak nak je,,adeh,,aku beratur bukan main panjang,,tunggu jangan cakap la,,sangat-sangat cepat kan,,hah amik kau bahasa sindiran,,boleh pula sampai giliran aku nak order,,dia boleh letak sign board "SILA BERATUR DI SEBELAH,,HARAP MAAF KAUNTER DITUTUP",,adeh siapa tak hot,,aku dah la tunggu bukan main lama,,sampai je turn aku dia boleh pula letak signboard macam tu,,dah la bengang ada sekumpulan budak lelaki dekat situ,,pergghh malu berkilo-kilo aku dekat situ faham tak,aku ingat orang yang minta order 2,,nama dia RAMLEE,,hah kau ingat nama kau macam seniman p.ramlee so kau boleh layan customer macam ni ke,,ok2 dah lepas order tu kena la tunggu dalam masa 10 minit nak dapat makanan nya,,bila makanan sampai dia boleh kasik yang dalam pinggan punya,,dia tak dengar ke aku cakap nak bungkus,,aduh lain kali korek la telinga tu,,aku memang kutuk habis la dekat sini,,geram betul aku,,lepas tu bawa makanan tu macam nak tak nak je,,marah dekat aku la tu,,dengan muka yang masam dia bungkus makanan aku,,cakap la tak ikhlas,,,nampak sangat,,tolong la wey,,salah siapa,,aku ke,,kau tu yang salah,,so jangan nak salahkan orang lain pula,,terima lah kesalahan kau,,,geram betul la,,bukan aku tak bayar,,aku bayar ok,,lepas ni jangan harap la aku nak beli makanan dekat situ lagi,,service tak bagus langsung,,aku tahan sabar je tadi dekat situ,,kalau tak aku dah marah da,,dan2 je,,,macam la berani sangat syida oi,,hehehe,,,


satu je pesanan aku,,budi bahasa budaya kita k,,jangan nak poyo sangat,,