//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bahana letak gambar dekat blog
assalamualaikum semua,,hye2,,aku datang lagi,,saje je nak isi masa lapang update blog ni,,hehehe,,maybe ramai dah tahu kan pasal ni,,ke aku sorang je yang baru tahu,,adeh,,rasa ketinggalan zaman pula,,hehehe,,bukan apa,,adik aku ada cakap yang gambar aku dah tersebar dah kalau just search dekat google,,hah???dengan keadaan terpinga-pinga plus baru bangun tidur jadi blur pula,,bila masa pula aku upload gambar dekat google,,adeh,,syida2,,tu la bangun tidur terus nak marah-marah,,bukan nak selidik dulu,,adeh,,kalau macam ni,,tak mustahil orang boleh copy paste gambar kita kan,,adeh cuak pula aku rasa macam ni,,yela gambar kita sesiapa boleh buat kot,,aduh jauhkan la,,seram pula rasanya,,syida2,,ada ke orang nak amik gambar kau,,apa aku kisah ada ke tak,,yang penting aku nak berhati-hati,,bahaya tu,,macam-macam boleh jadi dalam dunia serba canggih ni kan,,so aku cadangkan korang kalau nak letak gambar dekat blog ke or dekat mana-mana ke buat la macam ni k,,




hah macam ni la ea,,dan2 kenapa la aku letak gambar nie,,heheh,,ni contoh tau,,just contoh je,,kalau orang nak edit pun susah kan,,yeke???adeh aku pun tak sure sebenarnya,,hehehe,,harap-harap betul la,,sebelum aku terkena kan,,baik aku berhati-hati dulu,,lepas ni kalau nak letak gambar banyak-banyak kena la edit dulu ea,,letak je nama korang dekat gambar korang tu,,biar la orang cakap apa,,yang penting tak ada yang boleh amik gambar korang,,kalau dieorang edit pun maybe nampak kesan edit,,ni aku buat simple je,,kalau rasa nak lebih selamat edit la macam mana korang nak edit k,,

huuhuh,,ok la nie je la entry aku,,hehehe,,,lepas ni gambar dekat blog aku,,aku akan remove and letak yang terbaru yang dah edit,,ehhehe