//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

wah kawan saya dah maju
ok2 saya suka sangat2 nie,,,kawan saya dah maju,,,dah reti jiwang2,,cintan2,,wah aku respect sama lu la beb,,hahaha,,siapa orang tu,,,adalah,,,saya suka bila dia share apa2 dengan saya pasal hubungan dia orang,,rasa saya di hargai sebagai kawan,,,suka sangat wey aku,,n saya suka sangat2 bila kawan saya bahagia,,,sekarang turn kau,,lepas tu turn aku pula ya..doakan aku ya,,kau selalu sebut budak kepong kan,,,hahaha,,aku rasa kepong je la dalam ingatan kau sekarang kan,,aku suka bila kau cerita dengan aku yang pakwe kau tu pujuk kau mainkan gitar,,gila sweet beb,,,aku nak juga,,,nanti aku nak suruh pakwe aku mainkan gitar untuk aku la,,kalau bukan gitar piano ke,,hehehe,,nak juga aku ni,,yang penting aku kena ada pakwe dulu la ye,,hhehe,,,

kawan saya lagi 1 nie bila level dia nak up2 nie,,adui,,lama tu lelaki tu pikat kau,,open ur eyes n tengok la keikhlasan dia ea,,,jangan la nak malu2,,aku sokong kau 100% k,,,tak payah risau,,,aku suka cara budak 2 pikat kau,,,perghh 1st time aku jumpa laki admire perempuan gila2,,sampai semua dia tahu kau buat apa,,semua 1st time apa yang kau buat pula tu,,pergghh,,,kuat betul cinta dia kat kau kan,,beruntung sangat2 wey kau,,, jangan la hampakan hati dia au,,kalau nak just as a friends,,tolak baik2 tau,,,

hal nie kisah benar tentang my beloved friends cik nurul qistina binti zainul abidin dan cik nurul nadia binti zaini