//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

this is not my real feeling
ok kenapa tajuk entry saya macam nie,,sebab saya tengah confious nie,,,sangat2 k,,aduh,,,apa nie,,saya tak nak semua nie terjadi,,,'dia' sejak akhir2 nie sangat2 pelik,,saya pun tak tahu kenapa,,,adakah kata2 saya pada kawan saya menjadi kenyataan,,adakah saya terus tukar ringtone saya yang ramai cakap badi bagi saya terus jadi kenyataan,,,waaaa,,,perasan je kan,,tapi saya tetap rasa lain sangat2,,,ok2 saya suka cara dia,,care sangat2,,,tapi biasa la,,,dulu pun dia care juga,,but now,,lain macam je care die,,cuak beb,,sangat2 cuak,,,kawan2 saya kata ala biasa la tu hal macam tu kalau lelaki ajak,,memang biasa,,tapi bagi saya sangat2 luar biasa ya,,i'm afraid sangat2 bila laki ajak macam tu,,jangan pikir bukan2 k,,ajak makan je,,hahahaha,,,ok je saya open minded so saya pergi la,,tak kisah pun,,,lagi pun tak akan ada ape2 yang akan terjadi,,percaya lah,,saya kena beranikan diri untuk berjumpa dengan lelaki sebab selama ni saya sangat2 takut keluar dengan lelaki,,hehehe,,sampai kakak saya cakap saya anti lelaki,,apa dah,,adk mu ni jaga prinsip diri la,,hehe,,ok mesti tertanya2 kan apa ringtone yang saya guna kalau ada orang call saya,,,jeng3,,lagunya ialah SINGLE LADY,,,ahhahaha,,,so sebab 2 la akk2 senior dalam bilik saya nie suruh tukar ringtone 2,,,dia kata badi untuk saya,,hahaha,,best pew lagu 2,,heeheh,,,ok2 saya nie kan baik so saya tukar la ringtone saya tu kepada lagu HOT by avril lavigne,,hahaha,,,hot ke???teeetttt,,,and 1 more things,,kawan saya macam dah mula la nak berputik cinta cintun nie,,hhahah,,saya nie dengan muka slumber cakap dengan dia kita ada pakwe sama2 ea,,hah kau dia dulu da pakwe,,so saya tukar la statement saya,,tak jadi la,,kau ada pakwe dulu,,lepas tu turn aku,,bunyi macam pasrah je kan,,hahaha,,,nak buat macam mana kan,,belum ada orang suka,,T__T
ok2 tak ape tak kisah pun,,lagi pun jodoh semua ALLAH tentukan,,memang ALLAH suruh hambaNYA berusaha untuk mencari,,tapi belum sampai masa kot saya nak cari,,ehhehe,,kawan lagi best,,lalalala,,ermmm saya still tertanya2 nie,,nak ke tak nak nie,,ermmm,,,rasa macam tak nak,,tapi pikir balik kesian lak,,,tapi takut,,waaaaa,,,,,