//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

saya nak saat itu kembali seperti dulu
sedih sangat2,,kenapa kita tak seperti dulu ek,,kenapa ek,,,saya sayang dengan abg saya,,tapi lama2 kami semakin jauh,,jauh sangat2,,,adakah salah saya sendiri,,banyak kali saya pikir apa salah saya sampai orang yang saya sayang jauh dari saya,,saya nak masa2 dulu,,,masa kita keluar sama2,,jalan2 sama2,,,kenapa dah x lagi ek..,teringat lagi bila saya kuar makan dengan dia,,and mostly masa keluar jalan2 dengan dia,,,rasa happy sangat2,,bila entry tentang we are happy together nak jadi lagi ek,,ke dah tak akan happen lagi semua ni,,waaa,,tiap2 malam saya pikir n salahkan diri saya sendiri,,,semua nie takkan terjadi kalau kes 2 tak terjadi antara kita semua kan,,,betul tak abg,,,semua salah syida kan kan,,,syida care dengan abg,,,syida tak suka bila kita semua ada masalah,,rasa tak happy sangat2,,,kalau masing2 ada masalah,,,tolong la terus terang,,,syida tak kisah,,nak lepaskan geram ke ape ke,,yang penting masing2 tak pendamkan perasaan masing2,,,pedih sangat2 bila kita pendam perasaan kita,,,percayalah,,sedihnya,,,bila dapat berita tentang dia,,saya akan nangis,,saya tak tahu kenapa,,maybe sebab saya pernah destroy hidup dia dulu,,,betul kata member saya,,,kalau bukan sebab saya,,,kiteorg semua ok je,,hubungan kita orang tak jauh pun macam ni,,,saya datang dalam hidup kalian memberi nasib malang kan,,kesian korang semua ek,,saya minta maaf k,,,saya still salahkan diri saya sendiri sampai sekarang walaupun dah berkali2 semua orang suruh saya lupakan masalah itu,,tapi saya tak boleh,,saya lah penyebab semua ni terjadi,,,,



i open my eyes
i try to see but i'm blinded
by the white light

i cant remember how?
i cant remember why?
i'm lying here tonight

and i cant stand the pain
and i cant make it so away
no i cant stand the pain

how could this happen to me?
i've made my mistake
got nowhere to run
the night goes on
as i'm fading away
i'm sick of this life
i just wanna scream

how could this happen to me
everybody screaming
i try to make a sound
but no one hears me

i'm slipping off the edge
i'm hanging by thread
i wanna start this over again
so i try to hold onto a time when nothing mattered

and i cant explain what happened 
and i cant erase then thing that i've done,no i cant

how could this happen to me
i've made my mistake
got nowhere to run
the night goes on
as i'm fading away
i'm sick of this life
i just wanna scream,,,