//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

~gara-gara diet~
ok2,,,memang aku rasa aku tak berapa sihat je 4 hari berturut2 ni,,,4 hari k,,bayangkan selama 4 hari 2 la aku terpaksa telan ubat,,OMG,,,ubat wey,,aduh,,penat betul,,,yang amat ketara sekali ialah pening kepala,,aduh,,memang tak tahan sangat2,,adakah sebab aku terlalu obsessed nak diet,,tak kan la kan,,tapi maybe ada betul juga,,maybe cara diet aku salah kot,,last2 aku juga yang merana,,ermm...lepas ni nak diet juga tapi nak secara seimbang la,,karang tak pasal2 aku masuk hospital pula,,ramai kata aku tak gemuk,,waaa,,korang perli aku ke tau puji ni,,aku rasa macam korang perli aku je wey,,,makin korang cakap macam 2 makin aku bersungguh2 nak diet,,,makanan harian aku ialah,,


BREAKFAST-kadang2 amik kadang2 tak,,almost amik terus sampai brunch,,kalau amik aku selalu minum susu n makan roti 3 keping,,ok tak cara aku ni,,


LUNCH-makan biskut je,,huuhuh,,,nasi,,,tak makan pun,,


DINNER-tak pernah makan,,huahuahuahua,,


aku makan nasi selalu 2 hari sekali,,senang cerita selang sehari la,,lepas tu tak makan pun,,and aku rasa disebabkan tak cukup tidur pun ada juga,,mana tak nya,,orang tidur on time,,aku tidur salah time,,hahaha..tak boleh tidur ma,,,banyak lagu aku dah layan,,,dari lagu rock2,,sampai lagu tangkap leleh,,still x boleh tidur,,hahaha,,,confirm tak confirm la pening kepala,,terima la syida dah 2 yang kau nak,,nak kurus sangat kan,,hah amik ko,,


siapa2 ada tips diet yang betul,,share2 la ye,,hehehe,,