//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bicara diantara cik perasaan dan cik hati
ahhahaha,,,sewel kan entry saya,,,ikuti la bicara di antara cik perasaan dan cik hati ye,,, = )


PERASAAN: cik hati,,,cik perasaan nk tanya pendapat cik hati boleh tak?


HATI: boleh cik perasaan,,,cik hati sudi mendengar luahan pendapat cik perasaan.cerita lah cik perasaan


PERASAAN: cik hati,macam mana kita nak tau dia suka dekat kita cik hati?


HATI: orang kata,dari mata turun ke hati,,tapi sekarang cik hati belum rasa apa2 lagi sebab cik perasaan tak merasainya,,kalau nak tahu orang tu suka dekat manusia,mestilah perasaan merasai dulu barulah ke hati.hati nak tanya pada cik perasaan,,cik perasaan ada merasai sesuatu ke pada si dia??


PERASAAN: entah la cik hati,,perasaan tak tahu nak cakap,,sebab perasaan rasa serba salah,,susah untuk dikatakan,,manusia itu yang perlu membuat keputusan,,cik hati nak tanya boleh?


HATI: apa dia cik perasaan


PERASAAN: macam mana kita nak handle perasaan kita bila manusia meluahkan perasaan kepada dia tapi dia masih ragu2 umtuk menjawab,,,adakah orang tu serius dengan manusia itu?


HATI: susah cik hati hendak menjawabnya,,sebab semua nie kena lah tanya kepada EN hati dan  EN perasaan itu sendiri,,kenapa cik perasaan tanya macam tu?


PERASAAN: sebab cik perasaan rasa pelik sekarang nie,,,manusia ini kena menahan perasaan kerana EN hati dan EN perasaan tidak meluahkan sepenuhnya kepada manusia nie,,,manusia ini bagai berada dalam keadaan main tarik tali,,kesian kan,,perasaan kadang2 sedih sangat2 bila manusia ni sedih,,


HATI: sabar lah cik perasaan,,cik hati pun kena menahan juga,,sebab bila cik perasaan sedih mestilah cik hati rasa sedih juga,kadang2 kena menahan rasa sakit hati juga bila manusia ini marah,,kita sama je cik perasaan,,selagi manusia ni masalah belum selesai,,selagi itu kita kena bantu dia,,kita kena kawal hati dan perasaan dia,,


PERASAAN: betul tu cik hati,,tanpa kita mesti manusia susah kan,,ok2 cik hati,,cik perasaan akan pastikan yang manusia nie ada perasaan supaya senang dekat cik hati untuk menilai hati EN perasaan dan EN hati.


HATI: terima kasih cik perasaan,,,sama2 la kita berdoa EN hati dan EN perasaan luahkan perasaan dia dekat manusia ni ya,,


PERASAAN: baiklah cik hati,,,ok la cik hati thanks sebab memberi pendapat kepada cik perasaan ya,,


HATI: sama2,,




hehehe,,paham x???confirm bercelaru kan nak baca,,,hah macam ni la situasi hati dan perasaan saya,,,huhuh,,,saje2 je buat macam nie,,,