//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bestfriend for ever dear~
assalamualaikum semua,,,rasa teringin sangat2 nak update blog,,,hehehe,,,ok2,,,wanna to share with korang semua,,tanggal 21.11.2010 tarikh yang tak dapat saya lupakan,,why???tarikh ni la kawan yang sangat2 saya sayang masuk wad,,terkejut sangat2,,tak senang duduk time dapat tahu 2,,sebelum ni dia ada cakap dia tak sedap hati,,ingatkan biasa la kan,,sebelum ni pun dia tak sedap hati juga,,hehehe,,,hari2 la,,heheh,,i just want to share tentang semua yang kami lalui bersama,,


ok2 kitaorang rasa macam kitaorang ni kembar je,,ececeh ke aku sorang je perasan,,hehe,,mana tak nya,,bajuku bajumu jua,,,hahahha,,,kinda funny rite,,tapi itulah hakikatnya,,saya mahu dia cepat2 sembuh,,masa dengar dia masuk wad,,,time 2 rasa nak terus pergi terengganu,,,lantak la duit pt abis ke apa ke,,yang penting saya nak pergi juga,,tapi bila pikirkan balik,,bukan senang nak pergi sana,,so saya mendoakan dia dari sini je,,


apa yang menarik tentang kawan saya ni,,,dia always buli saya,,,hahahah,,,rindu nak rasa kau buli lagi,,cepat la sembuh,,,baru best nak rasa kau buli,,nanti aku buli kau pula,,heheh,,kenapa dia buli saya,,sebab saya degil sangat2,,hahah,,,yela,,bayangkan,,,orang suruh makan ubat,,,tak nak makan,,bila tanya dah makan ubat ke belum always cakap nanti la,,malas la,,huhuhu,,pernah kawan saya ni sanggup telefon saya time dia keluar tanya dah makan ubat belum,,wah gila kentang kan,,hehe,,so sweet,,terus saya makan ubat,,yela kesian dia kredit abis telefon just suruh makan ubat,,wakakaka,,,dia selalu cerita masalah dia dengan saya,,,walaupun kadang2 saya ni agak loading sikit,,loading ke,,haha,,,but saya sanggup dengar masalah dia,,huhuhuuh,,,


ok kenapa ku cakap bajuku bajumu jua,,,isshh kenapa saya berKU2 nie,,,syida,,tu kau cakap dengan anas je k,,,ni blog syida,,,nak jugak tulis nama mamat ni,,hahaha,,,kesian dia saya luahkan sedih saya dekat dia,,,adoi,,,update tentang qis la bukan anas,,,ahhaha,,kejap2,,anas entry lain ea,,hahaha,,,boleh pula,,,ok2 sambung balik,,,kenapa saya cakap macam tu,,sebabnya kita orang always kongsi baju sama2,,,hahah,,,dah memang kepala tak kisah,,so pakai je la,,hahaa,,,yang untung dia la,,baju saya semua dia muat,,haha,,,saya??tunggu kurus baru muat la,,haha,,saya kisah ke??mengungkit ke???hello that not my style k,,,saya lebih suka kongsi dengan semua orang daripada tak kongsi,,,sejak2 ni,,dia always rasa yang dia buat saya terasa hati,,,aduhai,,tak ada nya aku nak terasa hati qis,,,kau macam la tak tahu sikap aku,,,yang penting kau happy aku happy,,dah cukup bagi aku,,jangan cakap macam tu lagi la,,xmau2,,,hehehe,,n aku nak kau tunaikan janji kau,,kau kata nak bawa aku pergi taman layang2,,aku dah terbayang2 dah dekat kepala aku taman layang2,,jap2 aku nak tanya,,,kalau nak pergi sana kena couple dulu ke baru boleh pergi,,,aku belum couple lagi ni,,tak pe kan,,hehee,,,jangan terasa pula,,aku gurau je,,hehe,,tapi kau kena bawa aku pergi juga sana,,,nanti siapa nak bawa aku pergi sana,,anybody wanna to bring me to taman layang2 x???hehehe,,,sempat lagi 2 nak tanya,,,n the answer is,,,nobody,,,hahahah,,,sengal,and jangan lupa bawa incik nikon kau tu ya,,,aku nak jadi model sementara kau,,hehe,,ceh perasan lagi,,hahaha,,tiba2 rasa gila amik gambar pula,,,hehe,,


to qistina,,aku tahu kau kuat,,semangat kau tinggi,,,aku harap kau cepat sembuh supaya boleh happy2 dengan kita orang semua,,jangan stress2 and tension2 k,,tenangkan fikiran,,jangan nak fikir banyak,,kalau banyak fikir pasal aku tak pe,,di alu2 kan,,wakakaka,,nak juga aku ni,,k la sampai sini sahaja saya update,,tak tahu nak taip pe lagi,,nanti merepek pula,,hehe,,