//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

ujian dari-NYA
kenapa entry aku macam ni,,entah la,,aku rasa minggu nie aku banyak masalah kot,,,pening sangat2 bila fikirkan masalah nie kan,,tapi nak buat macam mana,,ujian dari-NYA perlu kita hadapi kerana dah di takdirkan,,aku harap aku dapat hadapi semua ni,,and aku harap aku sentiasa dilindungi oleh-NYA,,to my beloved friends and my brother,,sorry kalau syida ada buat salah k,,syida tak fikir dulu sebelum buat perkara tu,,ok2 i try my best to forget all that things,,i promise,,rasa happy la sikit sekarang,,tak la tension sangat macam sebelum2 nie,,walaupun janji ku pada abg angkatku still belum dapat tunaikan lagi,,tapi cuba la juga nak tunaikan janji tu,,walaupun susah and banyak halangan,,tetap usaha juga,,

p/s: kepada orang tu,,aku rasa kau dah banyak berubah sekarang,,sebab aku ke???aku perasaan sangat bila aku cakap pasal kau dengan sorang budak perempuan ni,,ok2,,sorry2,,aku main2 je,,tak tahu la kau boleh touchy pula,,tak ada niat kot,,rasa macam kau tak macam dulu lagi la,,kembalikan kawanku semula,,where are u dear my frenz,,aku nak kau yang lama,,not a new one,,,kalau aku yang buat kau macam tu,,bagitau k,,aku cuba untuk perbaikinya,,aku tahu kau sembunyikan sesuatu dari aku,,bukan dari aku sorang,,tapi ramai lagi,,

SEMOGA AKU DAPAT MENGHARUNGI SEMUA DUGAAN NI DENGAN HATI YANG TENANG,,AMIN