//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

~maafkan saya miss~
apa yang kau dah buat ni nurul syahida,,u make someone crying,,dah la dia lecturer kau,,just 1 word that i can say to miss,,i'm so so so sorry miss,,saya tau saya memang buat salah yang amat2 teruk sangat,,mesti miss kecewa sangat2 kan,,saya minta maaf miss,saya janji saya takkan buat hal yang bodoh macam tu lagi,,

first time aku buat orang yang aku hormat lagi2 orang yang telah banyak mencurahkan ilmu kepada aku menangis,aku tak sanggup melihat miss aku nangis gara2 aku,,rasa serba salah yang amat sangat,,kenapa bodoh sangat aku ni,,miss dah terlalu baik dengan aku tapi aku tak hargai langsung kebaikan dia,,YAALLAH apa yang aku buat ni,,air mata aku tak berhenti2 mengalir kerana aku telah buat insan yang terlalu baik dengan aku menangis,bukan aku sorang tapi kami satu kelas,,rasa macam aku ni tak berterima kasih and tak hargai je apa yang miss kasik kat aku,,masih terngiang2 dalam fikiran aku apa yang miss cakap dekat kitaorang,,YAALLAH,,terlalu mulia hatimu miss sampai sanggup buat macam tu dekat kitaorang,,saya tak dapat berkata apa2 selain mengalirkan air mata semasa miss bagitau dekat saya,,saya rasa saya insan yang sangat2 teruk and insan yang tak pernah rasa puas apabila miss cakap macam tu,,rasa diri ni terlalu sombong kerana tak fikir kebaikan orang lain depan mata saya,,

to my lovely miss,,dengan rasa merendah diri,,saya minta maaf banyak2 dengan miss apa yang telah saya lakukan terhadap miss,,walaupun miss tak salahkan saya atau kawan2 saya,,tapi saya tetap nak minta maaf dengan miss,,sebab saya tahu saya banyak buat salah dengan miss sampai miss nangis,,saya hanyalah insan biasa yang tak pernah lepas melakukan kesalahan,,saya harap miss dapat maafkan saya,, perkataan SAYA MAAFKAN AWAK ni terlalu bermakna bagi saya,,saya harap saya dapat dengar kata ni dari miss,,saya rasa serba salah selagi saya tak dengar kata maaf dari miss,,sebab saya rasa saya yang buat miss nangis,,