//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

~selamat hari rya~
sorry late wish,,,,selamat hari rya,,,walaupun bru raya ke 3,,tak terlambat kan wish,,,ok2 mau cerita hal yang sedih sangat2,,berlaku pada pagi2 raya,,,waaaa baju raya saya koyak,,,belum sempat pakai pun,,,dah terkoyak,,,syida what happen with you...memang sedih la,,terus kena pakai baju lama,,,baju my mum,,,semua baju kurung ku ada kat ostel,,,waaa,,nasib baik my mum nak kasik,,kalau tak,,raya pakai t-shirt je la,,,raya tahun ni biasa2 je,,tak meriah pun macam tahun sebelumnya,,yela bagi aku la,,,[masih terbayang2 bajuku],,aktiviti aku hanyalah duduk umah je tunggu tetamu,,lepas tu baru la balik kampung,,,meriah sangat2 dekat kampung,,ramai budak2 cute balik kampung,,heheheh,,ni kalau anas tahu mesti dia geram,,hahaha,,,sowie anas baby tetap aku punya k,,,,tak abis2 aku ni,,sepanjang raya ni aku always tidur lambat sampai bangun pun terlajak,,,nasib baik la my mum kejutkan,,,tapi yang buat aku happy sangat2 ialah,,,saya ada hp baru,,hehhehe,,,thanks a lot to my dad,,weee,,,suka sangat2,,,mula2 just usha2 je my dad yang aku nak beli hp,,tup2 my dad cakap,,kalau nak amik la,,,,wah rezeki beb,,,ape lagi,,,memang amik la,,walaupun murah je,,at least ok la daripada hp ku yang lama tu,,,heheheh,,,lepas ni nak minta baju kurung raya dekat my sis lak,,hehehe,,pujuk dia,,wah aku lah ratu bodek,,,ahhaha,,,lagi seminggu je lagi nak balik semula ostel,,,waaa cepatnya masa berlalu,,,naik cuti je terus ada mid term,,,waaaa i'm not ready yet,,postpone tak boleh ke,,,ehhehehe,,

sepanjang bulan syawal ni,,,saya NURUL SYAHIDA tengah berusaha berubah menjadi lebih baik dari dulu,,,n diet,,of course la,,,saya tak mau gemuk sangat2,,nanti ada orang panggil saya babat syak pula,,waaa tak mau bha,,,

ok la later update lagi ya,,,