//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

love u all
firstly aku nak ucapkan terima kasih dekat kawan2 aku,,tanpa dieorang maybe aku tak sekuat sekarang,,segala nasihat dan pendapat kalian aku akan gunakan dengan sebaik mungkin,,especially nurul qistina and nadia zaini yang menjadi tulang belakang dalam hidup aku sepanjang aku dekat kolej ini,,maybe aku boleh rasa masalah aku ni dapat dilupakan secara sedikit demi sedikit bila aku termasuk dalam kumpulan yang terdiri daripada abg joel alixander,anas,,abg shah,,qistina,,sebab aku rasa saat tu baru aku rasa diri aku tak da masalah,,walaupun adakalanya bila aku keseorangan aku always pikir masalah aku,,tapi aku akan cuba lupakan,,aku minta maaf banyak2 dekat kalian semua kalau korang rasa aku penyibuk pula,,help me please,,just cara ni je aku dapat buat,,setiap raut wajah aku tercalit kegembiraan tetapi adakalanya setiap kegembiraan yang aku pamerkan tak semua sama apa yang aku rasa dalam hati dan perasaan,,dan aku minta maaf banyak2 kalau aku termoody dengan kalian,,inilah aku,,biar emosi diri, aku seorang yang tanggung kerana bagi aku tak semua orang perlu tahu apa yang ada dalam hati dan perasaan aku,,jangan sangka aku gembira means aku dah ok 100%,,aku harap buat masa ni,,jangan la ada perkara yang menguris hati aku,,pleasee,,just for a moment only,,after that maybe i can handle all of this,,,