//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

jangan kata aku tak boleh berubah
firstly selamat bercuti kepada semua rakan2 kolej ku,,cuti nanti jangan lupa kat aku pula ye,,i will missed u all so damn much la,,heheh,,ok kenapa entry aku macam ni,,aku dah tanamkan dalam diri aku yang aku nak berubah,,bukan aku ni jahat sangat and baik sangat,,cuma aku nak jadi lebih baik dari yang dulu,,ok fine,,ramai yang suka jadikan aku sebagai bahan ketawa dieorang,,aku tak kisah pun selagi tak babitkan maruah diri akau and keluarga aku sudah,,kenapa aku nak berubah,,aku nak berubah sebab aku dah tak sanggup jadi nurul syahida dulu yang always sensitif and cepat terasa,,and now aku nak cuba jadi nurul syahida yang baru,,yang lebih open minded and tegas,,,no more sensitif and no more manja2 lagi,,aku nak hidup berdikari,,ramai cakap aku tak boleh berubah,,yeke,,tunggu dan lihat je la k,,aku tetap akan kotakan janji aku ni,,walau macam mana sekali pun,,kalau korang kata aku banyak berubah,,yes that is right,,aku akan banyak sangat2 berubah,,the newest nurul syahida will be coming soon,,hehee,,,dah macam filem lak,,hahahha,,tapi itu lah aku niat dalam hati aku ni,,aku tak kan mudah di permainkan lagi,,insyaALLAH,,,sekarang maybe not 100%,,but aku boleh capai target aku bila aku balik raya ni,,

perkara2 yang aku nak berubah

-nak lebih rajin belajar
-tak kan mudah percaya dengan apa orang cakap tanpa bukti,
-akan lebih tegas
-akan lebih berdikari

k la out,,
nak buka
-