//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

gonna missed 10-1 crews
assalamualaikum semua,,tak sabar rasanya nak raya kan,,lagi beberapa hari je lagi,,yaahhhooo,,rasa sedih juga,,yela kena berpisah sementara dengan kawan2 kolej,,waaaa,,,tapi gembira sebab dapat balik rumah,,rindunya,,tak tahu macam mana keadaan rumahku sekarang ni,,

gonna missed my totally best frens,,nurul qistina,,mana tak nya,,tadi die nak balik je aku dah touchy,,hukhukhuk,,sedih sangat2,,yela aku paling rapat dengan die kan,,,tapi tahan je la,,mesti lepas ni aku rindu aktiviti buli kau qis,,waaa,,,kau jangan lupa kat aku pula au,,,lepas sorang2 balik kampung,,aku bila lagi,,heheh...rilex2,,aku kan anak mak bak kata abg helmi,,so aku tunggu je la parents aku datang amik aku,,hehe,,terasa juga nak naik bas,,habis nak buat macam mana,,ayah nak amik juga,,so ikutkan je la,,semua dah berkemas dah baju,,aku????hahah,,confirm2 belum,,malam kot baru kemas baju,,tak pun esok,,lalalalla,,ehhehe

aku akan merindui budak2 10-1 such as kak mumu,,kak farah,,kak ain,,[mamy],,kak shaa,,kak naa,,kak syue[letak la sebab da dalam bilik ni kan],,kak kecik,,kak fafa,,kak ieqa,,kak gedik[gedik ke],,kak wani,,nadia,,kuza,,jannah,,farah,,,,gonna missed u all so damn much la,,nanti kita balik sini semula jangan terperanjat kalau saya dah berubah tau,,ehhehe,,n one more thing,,saya nak duit raya ye,,hehehe

to my frens atin,syaz,kiah n many more,,tunggu kepulangan aku ye,,rindu sangat2 dengan korang semua,,,BATU PAHAT here i come,,,lalaalla

one more thing,,SELAMAT HARI RAYA untuk semua umat Islam tak kira di mana anda berada,,[dah macam iklan dah]hehehe,,,saya mohon maaf jika selama ni saya ada buat kalian terkecik ati ke apa ke,,mohon di maafkan kekhilafan ya,,raya jemput la datang rumah,,kalau tak tahu rumah,,cari dekat yellow page ye,,lalalala,,sampai sini je la entry saya,,ehehhe,,kalau ada masa aku update lagi ya,,

wenk3

^__^

-shinichi ieda-