//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

coretan ayat yang ku simpan
assalamualaikum,,i come back,,hehe,,saja je,,sebab orang update blog selalu ada idea kan,,hah,,time nie aku tengah banyak idea kot untuk di kongsi,,hehehe,,aku tersentuh dengan ayat ni sangat2,,aku rasa wanita sangat2 istimewa di dunia ni,,agree x,,heehe,,

 "jadilah sorg wanita dalam bekas kaca,yg sukar di sentuh,,hanya orang yang tertentu yang boleh menyentuhnya"

ayat dekat atas ni amat2 perlu kita utamakan lagi2 bagi seorang wanita,,maruah adalah segala-galanya bagi wanita,,tercalar sedikit maruah rosak semuanya,,tak kira la macam mana sekali pun caranya,,maruah la keutamaan kita,,harga diri seorang insan yang bernama wanita adalah terletak dekat maruah,,agree tak,,so kita sebagai wanita pertimbangkan la sesuatu hal yang melibatkan maruah untuk melakukan sesuatu,,sebagai lelaki jangan la mengambil kesempatan keatas insan yang bernama wanita,,kalau betul2 suka n sayang dengan wanita yang anda suka,,jaga n peliharalah dia,,yang penting hati n niat diri kita,,baik niat kita,baik la perbuatannya,,buruk niat hati kita,,buruk la perbuatannya,,n waniata kenalah pandai memilih insan dalam hidup yang betul2 baik dan sesuai untuk kita,,jangan kerana nafsu,harta n paras rupa,,maruah kita tercalar,,terutama maruah keluarga adalah segala-galanya,,

"cinta n hati saya hanya untuk orang yang benar2 ikhlas mencintai saya,bukan untuk dipersendakan"

ok2 lagi satu ayat yang aku suka yang aku amik dari cerita syurga cinta adalah seperti di atas,,kenapa aku suka ayat ni,,hah,,,supaya aku lebih berhati-hati untuk memilih pasangan hidup,,hahaha,,,mengong lak,,memang ayat ni beri aku kesedaran kot,,kena pandai pilih kawan,,pandai pilih teman hidup,,supaya tak tersalah pilih,,betul tak,hehehe,,

so sesiapa nak cari pasangan hidup,,kena pikir betul2 n kenal hati budi die k,,tak semua orang yang kita lihat depan mata kita baik untuk kita,,kadang2 orang yang tak ada depan mata kita pun baik untuk kita juga,,cuma kita je yang tak perasan,,so hati-hati la,,aku pun jadikan ni sebagai petunjuk untuk aku kot,,hehehee