//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

take a long time to forgot him
orang kata nak lupakan sesuatu hal amat2 susah n lama baru dapat lupakan,,so itulah terjadi pada aku sekarang,,aku tengah berusaha untuk melupakan seseorang,,aku terbaca 1 blog insan yang amat aku hormat ni,,terdetik di hatiku nak tahu jalan cerita yang sebenarnya,,booom,,akhirnya aku dah tahu kenapa dia jarang mesej aku n cakap aku dah berubah,,ok2,,,aku doakan hubungan kalian k,,AMIN,,aku akan cuba ubat hati aku ni untuk tidak pikir sangat masalah ni,,n one more thing,,kalau aku tak mesej kau,,jangan cakap aku sombong,,n lupa kawan,,aku nak ambil masa lupakan semua yang berlaku antara kita sekarang,,aku rasa macam nak lari je dari kolej,,mesti kau ingat aku perasan kan,,tapi kalau dah hati,,ermmmm,,tak pe la,,dalam keadaan yang redup ni,,perasaan aku pun terasa macam tu juga,,sedih ke???aku dah tanamkan dalam diri aku tak nak sedih lagi,,penat aku nangis,,bukan sekali,,tapi tak terkira,,paling teruk aku nangis hari ahad,,aku cuba nak happy2,,ketawa sama2 dengan kawan2 aku,,tapi tak boleh,,aku tak tahan sangat,,hingga aku pilih toilet untuk luahkan segala-galanya,,aku bukan salahkan kawan2 aku kenakan aku,,tak pernah pun,,tapi aku tak tahu la,,hati aku sedih sangat,,malam tu aku luahkan segala-galanya pada kawan aku,,NADIA ZAINI n ANAS,,just dieorang je aku berani luahkan,,aku harap dieorang dapat simpan rahsia nie,,thanks a lot to both of you dear,,,ok sekarang no more him,,coz he already got someone in his heart,,aku tak nak rosak kan friendship kita orang,,but i hope we can still being a good friends,,hopefully,,memang saat ni aku sedih sangat2,,tapi bak kata orang,,sayangi orang yang menyayangi kita,yang mampu menjaga kita,jangan sesekali memberi kasih sayang kepada orang yang kita suka,kerana orang yang kita suka belum tentu dapat menyayangi kita,,kelak diri akan kecewa,hati akan terseksa jiwa akan merana..sayangilah orang yang benar2 sayang kita..aku akan ingat coretan nasihat ni sampai bila2,,thanks sis qin,,,adk akan sentiasa pegang nasihat sis ni,,


semua nie terjadi pada diriku,,so doakan aku dapat hadapi ujian ni dengan setabah2 yang mungkin,,YAALLAH BANTU LA HAMBAMU NI YAALLAH,,KAU BERIKAN LA HAMBAMU NI PETUNJUK YANG TERBAIK UNTUKKU,,HAMBAMU NI TAK SANGGUP LAGI,,PENAT DENGAN PERMAINAN AIR MATA,,PENAT DENGAN KEADAAN EMOSI,,BANTU LAH HAMBAMU NI YAALLAH,,