//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

MERDEKA!!!MERDEKA!!!!!!!!
Yeaahhhh,,,merdeka sudah,,genap 53 tahun negara kita merdeka,,,sempena hari merdeka ni,,aku rasa happy sangat2 sebab dapat merdekakan diri aku daripada masalah yang menimpa dalam diri aku saat ni,,yahhooo,,aku dah boleh handle semua ni,,rasa sedih hilang sikit demi sedikit,,walaupun tak sepenuhnya,,at least,,,ada la juga hilang sedih tu,,aku nak merdekakan diri aku daripada semua masalah mulai saat ni,,tak kira la aku boleh buat ke tak,,tapi aku dah tanamkan dalam diri aku,,walau macam mana pun terjadi,,,aku mesti lakukan,,i can do it,,go baby go,,hehehe,,