//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

benarkah semua ini
sorry kalau aku dah lama tak mengupdate blog ni,,sangat2 busy sekarang ni,,with assingment,kuiz,test and many more

ok la,,aku update blog ni nak kongsi cerita yang terjadi pada aku dalam sebulan ni,,aku kenal dengan seorang budak laki kat kolej aku ni,,namanya BIARLAH RAHSIA k,,,kalau aku bagitahu bukan korang tahu pun kan,,,mula aku kenal dia,,sebab dia nak suruh aku kenal kan kawan aku ni kat die,,
ok2,,aku dengan murah hati ni tolong la usha line untuk die,,kebetulan aku pun ada minat dengan member dia ni,,so kiteorang bertukar2 la usha line,,tolong sama tolong la ni,,pada mulanya semua ok,,tapi lama kelamaan,,bila die suruh aku kirim salam dengan kawan aku ni,,terdetik di ati aku perasaan yang sangat asing iaitu perasaan cemburu,,aku tak tahu kenapa boleh jadi macam ni,,aku bukan tikam kawan dari belakang k,,kawan aku yang aku usha kan untuk budak laki ni pun cakap dia x nak,,means aku tak tikam dari belakang kan,,and then,,bila aku suruh dia kirim salam kat mber dia yang aku minat tu,,dia terus cakap,,boleh tak tukar topik lain,,kalau tak cakap pasal that boy tu x boleh ke??nie macam mana pula ni,,dia jeles ke???teeett and yang buat aku hairan tu,,ada ke kawan yang sanggup temankan aku msj pagi2,,maybe ada,,2,3 kali tu maybe aku rasa biasa lah kawan kan,,tapi dia sangat2 suka merajuk n sangat2 amik serius dalam sesuatu hal,,da la 1 ari tu,,lappy aku rosak,,aku memang nangis sangat2 la,,lappy kesayangan aku tu,,aku luahkan la semua nya kat dia,,bila tiba2 aku x balas chat dia,,dia terus telefon aku,,malu beb time tu,,yela tengah nangis masa tu,,slow je aku cakap dengan dia,,dia dengar suara aku nangis dia terus cakap don worry nanti dia betulkan lappy aku,,n sebelum dia letak dia siap cakap take care,,,wah so shweet,,walaupun orang lain kata just a small matter tapi ayat tu dah membawa maksud dia sangat2 caring,,pernah 2 ari lepas,,aku overnight,,bukan overnight apa k,,overnight berfacebooking je,,hehehe,,,aku tidur pukul 3 lebih la,n then dalam pukul 4 pagi dia call,,mber bilik aku yang angkat,,dia suruh mber bilik aku kejutkan aku juga,,sampai mber bilik aku ni marah kat dia,,mana tak nya,,aku baru tidur,,xkan la mber bilik aku ni nak kejutkan aku pula kan,,dia orang yang berbual sama2,,ok now aku tak paham,,dia anggap aku sebagai kawan dia ke or more than that,,yang ketara tu time aku kawad semalam,,aku rasa macam ada orang tengok2 aku,,kalau aku cakap nanti orang ingat aku perasan pula kan,,tapi aku rasa lain sangat masa kawad tu,,aku toleh la tengok kat tempat group dia,,,rupanya dia tengok kat aku sambil ketawa2 lagi,,huh jahat betul,,lepas je kawad,aku terus la tidur,,yela dah overnight punya pasal,,letih betul,,dia chatting la dengan kawan aku yang dia minat tu,,dia boleh suruh kawan aku ni kejutkan aku n suruh aku mandi,,hah sampai sini je aku dah mula gaduh dengan dia,,mana taknya,,dia suruh aku mandi tapi kawan aku tu dia cakap tak mandi pun tak pew,,maybe kinda like a child,,tapi aku terasa la,,ok2 aku memang merajuk la dengan dia,,dia call sampai 4 kali,tapi aku tak angkat,,mber aku yang angkat,,maybe dia ingat aku menyamar,,hakikatnya mber aku yang tolong jawabkan,,,aku rasa x tenang sangat2 bila aku gaduh dengan dia ni,,dulu pun pernah gaduh dengan dia,pun sama juga perasaan aku macam sekarang.,,apa maksud semua ni,,
ada seorang akak,,akak ziera namanya,,cadangkan aku terus terang dengan dia yang aku suka kat dia,,mulanya aku tak yakin nak cakap,,tapi dia suruh cuba juga,,akhirnya aku beranikan diri buat semua tu,,sampai sekarang dia x balas msj,,maybe sebab dia tak suka kot,,xpela,,yang penting aku bagitau tu sebab nak tahu reaksi dia,,n cara tu je la nak pujuk dia,,kak ziera cakap take a time for him,,tapi macam mana aku nak tunjuk muka bila jumpa dia ni,,aduhai,,,
seriously aku memang suka dengan dia,tapi aku just boleh simpan je sebab dia suka kat kawan aku,,n another person love him to,,aku terpaksa pendamkan semua ni sebab aku tak nak friendship kitaorang musnah di sebabkan hal ni,,aku sanggup korbankan semua ni semata-mata untuk friendship kitaorang,tapi pada masa sama aku tak boleh kalau dia tak contact aku,,aku akan rasa serba salah n tak tenteram,,kenapa macam ni,,

YAALLAH KAU BUKA KAN LAH HATI HAMBAMU NI UNTUK TABAH MENGHADAPI CUBAAN DAN UJIAN DARI-MU,,SESUNGGUHNYA HAMBAMU INI SELEMAH2 MANUSIA,,DAN KAU LEMBUTKAN HATI INSAN YANG AKU TELAH BUAT SALAH PADANYA UNTUK TERUS KEKALKAN PERSAHABATAN NI,,JIKA BETUL DIA LAH INSAN YANG KAU BERIKAN KEPADAKU UNTUK BAHAGIAKAN HARI2 KU,,KAU JAGAKAN LAH HUBUNGAN NI,JIKA TIDAK,,KAU JADIKAN HUBUNGAN KAMI SEPERTI MANA HUBUNGAN PERSAHABATAN YANG DI LALUI OLEH ORANG LAIN,,SESUNGGUHNYA DENGAN-MU SAHAJA AKU MINTA PERTOLONGAN..
AMIN