//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

program mingguanku
biasa la kan dh jd siswi ni,,,mestilah busy kan,,same like me,,,mula2 kena kejutan budaya la juga,,,yela x pernah menghadapi jadual yang sangat padat macam nie,,sampai demam 3 ari,,tapi redah je la,,dah tanggungjawab kan,,ok2  nie la senarai program yg aku hadiri


17/07/2010
pagi2 buta je dah kena bangun,,huhu,,bukan sebelum nie x pernah bangun pagi,,tapi bayangkan ari minggu bangun pagi,,aduhai,,i need some rests,,xpew la,,,dengan muka yang amat2 lesu gara2 bangun pagi + demam,,aku gagahkan la juga badan aku ni,,,aktiviti yang aku pergi mse ari tu ialah,,KAWAD,,,aduh lemah betul kalau sebut pasal kawad ni,,,step2nya tonggang langgang abis,,hahaha,,,tu la gara2 x nk masuk kawad mse secondary school,,i have only about 30 minutes to chnage my clothes,,bayangkan lepas kawad dengan keadaan melekit terus mandi,,aduh busuk sudah,,pastu pakai baju kurung,,x selesa abis la,,rasa macam something je happen kat badan aku time tu,,,x suke2,,,lepas je kawad,,aku pergi program insaniah,,,seriesly aku cakap,,aku rasa terhibur bila sir azam tunjukkan tayangan video,,selain tu,,,aduhai mata cam ada batu bata je,,nak tertutup sudah,,huhu,,tapi aku tak boleh tahan dengar lagu ayah&ibu,,peeh tangkap leleh abis,,banjir sudah student center tu,,,dengan keadaan mata tertutup sambil menghayati lagu tu,,,dengan bisikan suara sir azam tentang our parents,,mana taknya banjir,,bila buka je mata,,hah kau,,paham2 je la,,gopoh gapah minta tisu,,abis segala makeup di muka ku,,,uhuhuh,,,tapi yang aku heran,,budak2 laki x da feeling langsung,,boleh ketawakan kiteorang yang nangis ni,,aduhai,,,touching la beb,,sungguh x patut,,

18/07/2010
program hari nie aku sangat2 suka,,,happy sangat2,,x la mengantuk macam semalam,,kiteorang di letakkan kat 1 group,,dari situ aku dapat kenal each other,,tapi yang aku tak boleh tahan tu bila terjadinya 1 excident maybe takkan aku lupakan dan memang tak nak berlaku lagi,,ada la masa aku tengah lunch,,member aku nie telah melakukan perkara di luar jangkaan dan aku rasa ia sangat2 la sengal+bengong,,,die boleh kenal kan aku dengan budak yang aku minat selama ni,,aku dah la pemalu,,,aku just nak minat die senyap2 je,,dah jadi macam nie,,aku rasa dah tak selesa dah nak minat die secara senyap2..mula2 aku rasa budak laki nie memang ciri2 laki idaman aku,,tapi bila aku tengok kat profile pic die,,,1 word for him,,REJECT,,,nak tahu sebab pew,,just only me noe the true,,,secret sudah,,,tapi member aku anggap aku nie terlalu memilih,,x salah kan kita cari orang yang perfect dan sesuai untuk kita,,yes i know who i am,,tapi adakalanya nie la yang dapat bimbing aku,,ok2 stop pasal tu,,sambung pasal program,,,aku 1 group dengan nama kumpulan,,KADA BISA BERINAI,,pelik kan namanya,,hahaha,,,maksudnya cari sendiri la ye,,group saya ok2 je,,boleh masuk la,,tapi i wanna to say sorry la kalau saya tak talkative masa discussion,,malu sudah,,tapi yang tak dapat tahan tu bila kami ditugaskan menulis surat wasiat kepada our family,,,aduh touching again,,,tapi aku sangat respect pada sorang budak laki nie,,die sangat cool dan permintaan die just only about 6 requests,,,ni permintaan die

1-die minta maaf dengan whole his family
2-die suruh dermakan motor die kepada anak2 yatim
3-die suruh buatkan upah haji die
4-die suruh adk beradk die jaga parents die
5-die nak guna batu nisan diperbuat daripada kayu supaya tanah yang berada di sekeliling kubur   die orang lain boleh gunakan  
6-die nak guna batu sungai masa die meninggal,, 

masa nie aku terus mencurah2 air mata,,,bayangkan dah memang menangis,,tambah lagi statement budak ni,,aduhai tersentuh abis la,,

dari kesimpulan program mingguan aku,,aku dapat banyak input,,,mostly emosi la,,huhuhu
ok la sampai sini je la statement aku,,