//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

dunia baru ku
dah masuk 2 minggu aku sambung belajar,,seminggu orientasi amat2 memenatkan tapi best sangat,,faci2 semua baik2,,huhu,,bukan bodek k,,memang hakikat pun,,saya rapat dengan seorang faci nie,,hehehe,,,kita orang panggil dia kakak mumu,,dia akk dorm saya,,kepalanya gila2 cm saya jgak,,mula belajar kat kolej unikop pada ari pertama amat memenatkan,,yela x biasa lagi,,bayangkan bangun pkul 4.30 pagi sebab nak mandi awal,,takut xda air,,saya sorang je yang bangun awal,,hahaha,,excited abis tu,,,huhu,,masa kat orientasi saya suka dengan ketua faci,,,bukan suka pew k,,just minat cara dia je,,,suka cara dia cakap,,manja gitu,,uhuhuh,,,nama dia joel alixander,,tengok muka macam islam,,rupa2nya bukan islam,,nie link die,view la profile die k,,ini,,
gambar2 masa orientasi x dapat la nk snap,,ermmm macam x sempat je,,huhu,,amik gambar skit je,,dah mula belajar niie mesti saya busy,,,so sory la lau x dapat up to date sangat blog nie,,,tengah berhempas pulas nie nak dapat kan anugerah dekan,,doakan k,,,tapi kena buat revision balik subjek add math yang dah lama saya tinggal,,aduhai pening sudah,,baru je tadi kena kejar dengan orang gila kat 7E,,menakutkan betul,,x senang nak menikmati air soya,,orang gila tu kacau sebab nak air soya juga,,kitaorang pe lagi,,buka la langkah seribu,,takut abis,,,masa kitaorang lari,,tengok kat belakang orang gila tu macam nak kejar je,,nasib baik die x kejar,,

k la sampai sini je la my blog,,x tau nak taip pew lagi,,huhu,,, my new frens,,fara,qistina,nadia,jannah,,kak mumu,,kak na,,n many more,,


tp rindu dgn kwn2 ku yg lme,,waaaaa,,atin,,kiah,,syazz,,where u all deyh,,