//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

what happen with u NURUL SYAHIDA
buat pertama kalinya dalam hidup aku,,aku nangis,,bukan sebelum ni aku tak nangis,,tipu la kan,,tapi aku rasa hairan,,aku nangis sebab da someone dah tak da dah kat b.p ni,,wah,,touching gila kan,,yela,,kenal die pun about 1 week,,tapi dah boleh jadi macam ni,,aku just kenal dia biasa2 je,,berbual pun tak,,tapi dah touching2 bila dapat tahu dia dah tak da,,come on nurul syahida,,ko tak pernah macam ni,,apa semua ni,,kenapa aku sedih sangat,,memang semalam aku nangis gila2 la,,sambil layan lagu yang agak sentimental sikit,,adoi,,maybe emosi aku tak stabil kot,yela pening fikirkan further study,,orang sini cakap macam ni,,orang sana cakap macam nie,,n now aku nak pilih yang mana,,btw thank for ur counsel,,really asses it,,aku berdoa hanya ALLAH je dapat menolong aku saat ni,,utk orang tu,,aku just berserah je,,ececeh,,feeling lagi,,heehe,,,tapi akan kenang sampai bila2 n yang best 2,,lagu ni akan jadi sebahagian lagu kesukaan saya,,hahahha,,,statement semua kat atas ni bukan bermaksud saya suka sangat2 dak tu k,,just confius je,,kenapa boleh jadi macam ni,,salah satu liriknya
  
if i can see it,then i can do it,if i just believe it there's nothing to it,i believe i can fly,,blablabla,,
hehehe,,,teka sendiri la ea,,,peh dia nyanyi lagu nie dah buat aku cair,,hehehe,,sengal je kan,,tapi tu la hakikatnya,,nak buat macam mana kan,,so i hope u will be success wit ur career,,pramugara kena tinggi,,n maafkan saya kalau saya da buat salah kat kamu k,,tak sengaja mengumpat kamu,,wah statement,,