//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

small world
mana2 aku asyik jumpa kau je,,dulu aku gaduh dengan kau melalui telefon,,ermm,,macam mana nak mulakan ek,,aku tak tahu salah siapa dalam hal nie,,tapi yang penting kau tak suka orang nasihatkan kau,,huh,,salah ke kalau aku nasihatkan kau untuk kebaikan kau juga,,kalau tak nak terima nasihat aku,,tak payah la kutuk2 aku,,huh,,straight to the point je la,,ni tak,,issh bila pikir balik sakit hati je,,dah la sombong,perasan hensem,,semua kat kau la,,waaa,,,geramnya aku,,lepas beberapa tahun,,aku jumpa lagi kau,,masa tu aku rasa kat summit,,kau dengan sepupu kau,,ermm sombong yang amat,,hello,,aku tak heran la,,nak je aku buat2 langgar kau,,biar padan muka jatuh macam nangka busuk,,aku kat kedai baju tu,,kau ada kat situ,,aku kat kedai kasut,,kau kat kedai kasut,,wei banyak2 kedai kasut kat shopping complex tu,,kenapa nak masuk tempat yang sama dengan aku,,ishh,,selang beberapa bulan,,aku jumpa kau pula kat myspace,,ermm,,aku jadi kawan kau sebab nak minta maaf kat kau kalau aku ada buat salah dengan kau,,aku terperenjat gila bila baca kat profile kau yang kau panggil seorang laki sayang,,what happen with u,,ermm aku bukan nak busy body,,just nak tahu perkara yang sebenar,,so aku takkan pikir yang bukan2,,kenapa susah sangat kau nak terus terang kat aku tentang hal 2,,aku tahu la aku bukan siapa2 pada kau,,at least kenapa kau tak nak pertahankan diri kau,,nampak sangat yang semua perkara tu benar,,bila aku bagi comment kat kau,,kau tak terima n terus block aku,,ermm ada aku kisah,,tapi aku harap kau tak macam tu,,n now aku jumpa kau kat facebook pula,,kawan aku kat facebook ada sorang yang kawan dengan kau,,aku harap kau tak tahu yang aku ada facebook.,,huh,,cukup la,,aku tak nak kawan dengan kau lagi n kalau boleh aku tak nak jumpa kau lagi,,kalau aku jumpa kau,,buat sakit hati je,,huh,,,pergi la ke dunia kau,,jangan ganggu aku k,,