//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

SHAHIR AF8 : vc kebahagiaan dalam perpisahan
 


ok2 kenapa aku post lagu ni,,lagu ni sedih gila,,sekarang ni saat af mania la,,mana2 orang post lagu pelajar af kan,,sebenarnya aku dah lama hafal lagu shahir ni,,tapi tak sangka la semakin hot pula lagu ni,,hahah,,but totally love it dis song,,memang sesuai la saat2 aku yang emosi tak stabil ni,,lagi2 shahir ni ciri2 lelaki idaman aku,,setiap hari la aku dengar lagu ni,,,hhehehehe,lepas ni aku terpikat dengan lagu adira,,ramai kata lgu adira boleh buat kempen je,,ellloooo open ur eyes k,,lagu adibah noor terlalu istimewa pun lebih kurang sama dengan lagu adira ni,,menang lagi juara lagu,,tak ada pu orang pertikaikan,,korang dengar la bait2 lirik dia,,memang sesuai dengan keadaan isu semasa untuk anak2 kecil sekarang ni,,tak mustahil lagu adira ni boleh di jadikan icon untuk masyarakat tau,,,jeles la tu lagu adira best,,sorry tak letak video klip adira,,nanti letak k,,sebab leader letak juara dulu k,,heheheh,,minat punya pasal