//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

program yang aku minat
cerita yang paling aku minat ialah merlin,,walaupun sudah lama cerita tu abis,,tapi still aku suka,,kenapa merlin,,hah nak tau sebab ni la,,,jap2 ea nanti aku tunjukkan,,wah excited nie,,heheeh

hah sebab dia la aku tak tinggal tengok cerita merlin,,hahahha,,,suka tak,,suka tak,,hehehe,,,handsome kan,,love u la prince arthur,,hehehe,,,prince arthur like a prince charming for me,,hahah,,kinda funny right,,tett,,thats is true,,1st time i watch this movie,i was so interes with the story,,yang buat aku semangat tengok cerita ni ialah pelakonnya,,hhaha,,gatal kan,,sebelum ni pun aku suka juga tengok cerita lebih kurang macam cerita merlin ni,,macam harry potter,,dan lebih membuatkan aku excited tengok cerita ni bila prince arthur sanggup pilih pembantu istana untuk menjadi teman wanita dia,,wahh so sweet,,,tak pernah jumpa putera raja suka pembantu istana,,,haahha,,tapi macam ada je,,yeke,,,no comment,,both of them so sweet


after that,,dah boring sangat sebab cerita merlin dah abis,,aku pergi la tengok cerita korean,,sebelum ni aku tengok juga cerita korean,,tapi tak la seobssess bila tengok cerita ni,,mesti ramai tau kan cerita apa,,hot+gempak la juga cerita ni,,,hahahha,,sampai sanggup beli cd nak tengok cerita nie,,,






semua tahu kan cerita ni,,hahaha,,tengok la pelakonnya,,stylish kan,,muka dah hensem+lawa=so awesome,,haahha,,boleh la pula,,ahahha,,tapi aku suka tengok cerita ni sebab aku suka tengok style dieorang,,gempak kan,,sampai jadi ikutan remaja sekarang,,hahaha,,betul tak,,jangan nak tipu la,,tengok je la budak laki sekarang,,rambut semua style korean kan,,kan,,kan,,,ngaku je la,,malu2 konon,,hehehe,,,dalam cerita ni karakter yang aku suka ialah kim bun,,why???dia seorang yang playboy,,what aku suka laki playboy,,teett,,gila ke apa,,,hehee,,tak aku suka karakter kim bun coz seplayboy2 dia,,dalam hati dia cuma ada seorang wanita je yang dia ingin miliki,,wah so sweet kan,,,padan muka perempuan2 lain yang dulu suka dengan dia,,perasan cun la 2,,hahahah,,,dah la kaya,,tapi pilih perempuan low profile,,so dari sekarang kita sokong perempuan low profile,,heehhe,,both of u so awesome la dear,,hopefully will be together till the end,,ceh boleh ke???tak pe la,,till the end dalam cerita,,huhuhu












lepas cerita ni habis,,hah ko,,satu Malaysia minat lagu korean,,tengok la kat profile aku,,letak lagu korean,,ni gara2 cerita b.o.f ni la,,can u believe that,,lagu paling banyak aku download n ada kat dalam laptop kesayangan aku ini banyak lagu korean,,mula2 aku download semua lagu ada kena mengena dengan cerita b.o.f,,lepas tu beralih ke suju,,n then 2pm,,after that t-ara,,hah tak kan semua nak sebut kan,,faham je la,,kalau dah kena penagan korean ni,,lagu yang lirik kita tak faham pun boleh buat kita minat,,yang penting melody best,,lagu yang korean yang terbaru aku suka melody for you,,http://www.youtube.com/watch?v=je8rpiMTTUw,,view sendiri la ea,,takpe nanti aku upload videonya,,,best sangat lagu ni,,,best untuk aku la,,tak tau la orang lain,,