//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

orang yang aku sayang


mesti korang tertanya2 kan yang mana satu orang yang aku sayang,,hehehhe,,ermm mestilah yang perempuannya,,takkan la yang laki 2 kot,,ermm kalau laki tu maybe satu hari nanti kot,,hehehe,,perasan pula aku ni,,ok la,,kenapa wanita yang berdampingan dengan dafi tu orang yang aku sayang,kerana dialah orang yang selalu berada disamping aku time aku susah n senang,,aku kenal dia time primary school,,biasalah dia kan famous kan,,tengok lah dia bergambar dengan siapa,,my husband 2,,haahhaha,,,teeettt,,,perasan lagi,,hehehe,,dulu time sekolah rendah dia selalu mainkan piano untuk kitaorang time perhimpunan,,so bila sis dah masuk menengah macam lain macam pula,,yela guna radio,,,mana taknya,,selalu guna live punya kan,,kan,,tapi sekejap je la,,lepas tu dah da pengganti,,dulu masa sekolah rendah,,aku selalu pikir yang sis quryakin ni macam sombong je,,yela orang famous,,kan,,so takut nak rapat,,dia senior ahli kelab kebudayaan,,masuk pertandingan zapin,,tapi mostly banyak nyanyi la,,her voice is so awesome la,,hehehe,,,kenapa tak percaya ke??kena percaya k,,ehhe,,aku mula jumpa dia kat facebook,,dalam hati macam takut je nak add dia,,yela dia nak ke tak kan kawan dengan aku,,so aku gagahkan la juga add dia,,quite surprise bila dia so friendly,,so aku tarik balik yang dia sebenarnya sombong,,yela tak kenal kan,,bila dah kenal mestilah tahu macam mana sikap kita kan,,so dont judge the book by it cover k,,dia sekarang seorang pelajar dalam jurusan music di UITM SHAH ALAM,,dah dia minat nyanyi so kenalah amik course nie kan,,tak pew 1 ari nanti aku akan jadi wartawan dan dia lah orang kedua aku interview,,hehehe,,orang yang pertama aku interview mestilah yang kat sebelah dia,,hehehhe,,sorry sis,,orang kat sebelah 2 dah terlalu minat la sis,,orang kedua ea sis,,,jangan marah tau,,hehehhe,,tanggal 10 mei akan aku ingat sampai bila2,,nak tahu kenapa,,sebab tarikh tulah aku menjadi adik angkat kepada sis quryakin,,mula2 aku yang nak cakap kat dia yang aku nak jadikan dia akak angkat,,tapi malu la,,yela dia kan famous kan,,so ermm diam je la kan,,tapi tak sangka yang dia mulakan dulu nak jadikan aku adik angkat dia,,wah terperanjat gila,,denagan tanpa ragu2 aku terus setuju,,yela sebelum ni pun aku memang nak kan dia jadi kakak angkat aku,,cuma malu je nak cakap,,hehehe,,so aku harap relationship akan berkekalan sampai bila2,,aku akan jaga relationship ni,,sayang sama kamu sis QURYAKIN WAHID,,