//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

OMG tak tahan lagi
korang baca tajuk blog ni mesti tertanya2 kan,,hehehhe,,tajuk pun dah macam lagu indon kan,,,ishh mana tak nya,,hari ini mulalah detik aku sambung belajar selepas spm,,so aku terpaksalah memakai semula baju uniform sekolah lama,,ahhaha,tu la,,blajar x la pandai ke mana,,so bertempat la kat form6,,aku pergi daftar masuk form6 kat tempat sekolah yang memang aku tak suka,,ahahha,,korang tahu2 je la kan,,kalau hati dah x suka,,semua negatif je pikirkan,,,hahaha,,,sesampai je aku kat sana,,semua dah taklimat,,haahhaah,,,aku rasa akulah orang yang last sekali daftar,,[memang pun bukan rasa lagi]lepas je daftar aku terus dengar la taklimat yang aku rasa macam bukan taklimat,,bukan aku kutuk ke pew,,tapi dah hakikat,,sound system x dengar la,,keadaan yang panas kat dewan,,aduh memang serba serbi kecoh la,,dah la tengah hot n spicy,,,hahahaha,,,boleh la pula budak2 sekolah kat situ maen lari2 dengan gembiranya sambil menjerit,,wah,,wah apek2 nie,,kau tak tahu ke sekarang da taklimat utk akak2 senior nie,,lantak pe aku,,tengah hot nie,apek ke,,amoi ke,,semua aku sebut,,hahaha,,tapi apa yang menarik perhatian aku ialah budak2 yang lari 2,,bukan cikgu yang bagi taklimat,,hahaha,,,good job apek a.k.a adk junior kerana telah menghiburkan akak senior yang memang tengah boring habis nie,,hahhahaha,,mana taknya aku cakap macam nie,,kawan aku yang boleh tidur masa taklimat ni terus bangun n berdekah2 ketawa tengok budak2 nie maen kejar2,,,hahahah,,,siot je kan,,korang nak tahu bila sound system ni ok,,,huh,,,cikgu2 tu ingat kita orang tak reti nyanyi lagu NEGARAKU ke,,boleh siap kuatkan sound system masa nak nyanyi lagu negaraku je,,masa taklimat seriously aku cakap yang aku tak dengar apa2,,,dengan keadaan cikgu yang menjerit kat kelas atas menambahkan lagi sound system telinga aku tak dengar,,waduh,,,kalau macam ni,,macam mana aku nak belajar,,sampai je aku kat rumah,,,aku terus tepon ayah aku,,aku cakap aku nak transfer ke sekolah lain,,ayah aku yang tak tahu apa2 boleh ketawakan aku lepas aku ceritakan semuanya,,ayah aku boleh cerita kat kawan2 die yang aku mengadu kat die,,hah,,apa lagi,,semua ketawakan,,,haahahha,,,so sekarang ni aku kena bertahan selama seminggu kat sekolah tu,,kalau cikgu2 nya pun k.o mengajar,,conform ayah aku akan tukarkan sekolah,,mana tak nya,,1 tahun setengah 2 belajar form 6,,kalau tak boleh focus,,uisshh boleh tak lulus au,,,tapi aku harap sebaliknya la kan,,hopefully sangat2,,,yang buat aku lagi geram ialah kawan baik aku,,boleh dia ejek aku cakap eee pergi sekolah lagi budak 2,,peh aku dengar panas je,,aku pe lagi,,sound la balik kat die,,sape soh masuk form6 dulu ni,,bukan ko ke b'iya2 pujuk aku masuk form6 sama dengan ko,,sebab tak ada kawan,,lepas tu ko boleh pula ejek aku macam tu,,pe hal lak ko,,ko tahu x yang buat aku sakit hati dengan kata2 ko ialah,,syahida,,ko je la masuk form6,,aku nak masuk poly tech mara la,,kornag rasa pew kalau kawan korang cakap macam tu kat korang,,lantak la kalau aku gaduh ke pe ke gan die,,senag2 je dia cakap macam tu bila aku bersungguh2 nak temankan dia,,bila aku cakap aku sanggup nak temankan dia masuk form6,boleh dia cakap,,ekeleh,,kau je la masuk,,aku tak nak la,,korang rasa pew,,sebab ni la aku gaduh dengan dia,,tambah lagi dia boleh cakap,,ee pergi sekolah,,haahha,,dengan ketawa2,,hello pe salah dengan form6,,apa bagus sangat dengan poly tech 2,,geram betul aku,,mak dia da cakap yang dia makin berubah sejak2 akhir ni,,kalau kau tanya aku yang kau berubah ke tak??YES KO DAH BANYAK SANGAT BERUBAH,,itulah jawapan aku k,,tapi aku tak sanggup nak cakap je kat ko,,aku nak simpan je,,nanti gaduh pula kan,,kalau kau terbaca blog aku nie,,kau menilai la sendiri diri kau k,,diri kau yang new nie,,aku malas nak explain kat ko,,ukur baju kat badan sendiri la k,

ok la ni je entry aku ari nie,,luahan hati aku,,