//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

kenapa feeling not well right now,,
hari ni aku sambut hari guru di sekolah,,walaupun baru berapa hari kat sekolah tu,,not bad la,,tapi yang penting,,kenapa dia dah nak pergi,,owh tidak,,rasa macam x best je,,hehe,tiba2 kan,,nak buat macam mana dah minat kan,,so aku pun decide nak pergi juga dari sekolah tu,,yela orang yang wat aku cuci mata dah xda lagi kat situ kan,,so better i move out,,nanti x semnagat nak belajar pula,,boleh pula macam tu,,waa so sad,,macam mana aku boleh terminat kat die pula,,adoi,,tapi bila tahu ada member aku dah lama minat dia dulu,,terus surrender,,x nak sebab laki persahabatan hancur,,friendship is more important now,,dia dah nak pergi dah,,x dapat tengok muka dia,,tengok kat facebook je,,tu pun die jarang online,,baru nak keepin touch dengan die,,kenapa awal sangat kamu pergi,,adoi,,,ok la,,aku dapat tawaran pergi shahputra,,ok tak kolej tu,,aku sekarang tengah pening nie,,da cakap tak ok,,da cakap amik course lain,,macam mana nie,,tolong la jangan lemah kan semangat aku,,bagi nasihat je ea,,ermm,,,pening2,,dah la emosi tak stabil sekrang dengan pemergian seniorku yang ku minat,,n now dengan sambung belajar pula,,adoi,,,