//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

harry potter vs ieda
kenapa entry aku macam tu,,hehehe,,aku jadi excited nak baca novel harry potter ni di sebabkan seorang kawan aku di facebook,,dia menyihir aku dengan skrip2 harry potter,,aduhai,,,macam mana aku boleh lupa pula,,so semalam aku terus bongkar almari aku cari novel harry potter,,,mula2 memang excited nak baca,,yela malu beb,,peminat harry potter tapi tak tahu pun ayat2 sihir die tu,,haha,,aku baca la novel tu dengan concentrate nya,,,satu muka surat,,dua n tiga hingga seterusnya,,tup2,,buku tengok aku,,,aduhai,,,tidur la pe lagi,,buku nya tebal yang amat sangat,,mana taknya aku,tidur,,tapi ok la,,aku dah sampai separuh dah baca,,heheh,,

to dafieryyzal,,sory beb,,aku dapat baca separuh je,,,takpe2 nti aku baca sampai habis,,kita sihir menyihir sama2 k,,hahahha,,

yang tak boleh tahan tu,,aku sambil baca sambil dengar lagu i believe i can fly,,aduhai,,,bila la aku nak lupakan dia ni,,almost setiap hari aku dengar,,sampai lagu 2 aku dengar berulang2 tak terkira,,apa dah jadi ni,,aku cuba lupakan dia tak boleh la,,aduhai,,tapi yang aku geram tu,,aku nak letak lagu i believe i can fly kat blog,,tak da pula lagu 2,,,last2 letak lagu trouble is a frenss,,haha,,setiap hari aku dengar lagu i believe i can fly tu,,sampai adik2 aku cakap..kau kenapa angah,,asik dengar lagu tu je,,tahu la nak fly away pergi belajar,,tak payah la dengar lagu tu selalu..hahaha...boleh pula,,aduhai adikku,,akakmu ni tengah tak stabil emosi ni..paham2 je la,,n adik bongsu aku boleh pula cakap,,abg badan besar2 tu apa kabar,,yang aku blur ni tengok la muka dia,,,w.t.fish,,dia dengar perbualan aku dengan member aku kat tepon,,sebab tu la dia tahu,,aku dengan muka merah padam just cakap,,,sape 2,,macam tak nak kenal je,,waaa,,,boleh pula,,pada hal dalam hati takut semacam,,yela,parents ada masa tu,,

kejap2,,,asal aku taip entry pasal budak tu,,bukan nak cter pasal harry potter ke???hahahah,,dia la harry potter aku,,,teeeettt,,,hehehe,,,salah entry nie,,

how to forgetted someone!!!!!!!!can u all tell me the tips please,,,syuee md sam,,buat entry macam mana nak lupakan seseorang pleasseee,,sis qin,,,kalau ada tips give me to,,,