//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

busy time+serabut je
sorry semua kalau dah lama tak update blog,,bukan apa,,busy la uruskan dokumen sambung belajar,,bukan sengaja tau,,ok la,,nie ada masa terluang ni,,aku update blog la ea,,banyak nak cerita,,tapi tak tahu yang mana nak mulakan dulu,,kalau korang ada pernah baca blog aku before this,,mesti tahu kan yang aku nak sambung belajar dekat shahputra kan,,hehe,,correction,,bukan dekat shahputra tapi dekat unikop,,dekat mana unikop tu,,,ala dekat2 batu caves,,kenapa aku pilih sini,,ermm aku rasa senang sikit kot,,rumah pak su aku pun dekat je kat kolej tu,,jalan kaki pun boleh,,dah nak pergi stdy ni serabut je ek kepala,,entah banyak sangat nak di fikirkan,,dah la emosi pun tak stabil,,,aduhai,,

to my frens,,aku bukan pergi belajar dekat unikop sebab nak dekat2 dengan dia k,,dah tentu dia kat kuala lumpur,,aku kat selangor,,mana sama kan,,cara kau msj aku macam kau jeles je,,alahai tak payah la jeles k,,aku pun bukan nya ada relationship pun dengan dia,,aku dah nak lupakan dia dah,,tu la,aku pun pelik dengan diri aku ni,,kalau kau sebut nama dia,,tak kira la dalam msj ke apa ke,,jantung aku mesti berdebar2,,kenapa wei,,aduhai,,angau ke aku ni,,tolong aku tau,,

pasal pinjaman pula,,jangan la kau tanya aku,,muka aku macam kaunter pertanyaan ke,,hehe,,takpe la,,lagipun aku memang suka tolong orang,,n i have done my work,,aku dah tanyakan untuk kau dah tentang pinjaman tu,,so kau pandai2 la pikir k,,

tentang diri aku pula,,kenapa aku asyik dengar lagu tu je,,n asyik ingatkan dia je,,nasib baik la telefon aku rosak,,kalau tak,,mau2 ari2 aku dengar lagu 2,,[pada hal memang aku dengar pun hari2]so untuk tenangkan fikiran aku,,aku banyak dengar lagu maher zain,,supaya diri aku ni berada di alam nyata,,ececeh,,

masalah2 kalau diri ni tengah berserabut kan,,semua benda buat tak betul kan,,itulah terjadi pada aku,,