//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

blog yang selalu aku terjah
aku datang lagii,,hehee,,tengah boring ni,,so aku terjah la blog kawan2 aku,,wah dah macam wartawan nas ahmad je,,hahaha,,,mana taknya,,dah cita2 aku jadi wartawan kan,,so terjah menerjah ni dah memang hobi aku,,ok2 blog yang aku terjah ialah,,,jeng3,,,

syuee punya blog selalu aku terjah,,sebab apa???sebab dia punya entry always ada perkataan N.O,,so sweet kan,,sebab tu aku suka terjah blog dia,,heheh,,bukan sebab tu je la,,sebab blog die nice to read la,,tak la terlalu skema,,memang jiwa remaja macam aku,,huhu,,tak la meleret sangat kan,,lagi pun,,dia punya blog kalau aku baca,,kena siapkan tisu sekali,,sebab boleh buat orang nangis sebab tak tahan ketawa,,so syuee,,selalu la update blog k,,tak kisah la da tak nama N.O,,tapi selalu la update k,,[tapi lebih best da nama N.O]

second blog yang selalu aku terjah pula,,blog akak angkat aku,,sis qin,,sebab pew???sebab nama aku dia mention kat blog die,,hahahha,,xda la,,sebab blog dia simple n nice to read,,,b.i dia so awesome seyh,,,sebab tu aku suka baca blog dia,,yela orang kurang pandai dalam b.i kan,,but i try my best to be a perfect girl,,ececech,,,speaking london pula,,hehhe,,,

sebenarya aku nak letak blog2 dieorang kat entry aku ni,,tapi tak reti la pula,,so mention nama je la k,,kalau dieorang baca,,kira ok la kan,,biasa la x pandai sangat lagi dalam dunia blog ni kan,,

still nak juga lagu i believe i can fly,,,can someone sings to me please,,i hope so much,,
gila sebentar sudah,,hehehe