//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

betul ke pilot poyossss,,
memandangkan aku pada minggu nie teringat pada seseorang pilot nie,,so aku nak kongsi dengan korang pasal die k,,ok2 mula ceritanya macam ni,,masa aku kerja kejap dengan pak long aku dekat bangi,,cousin aku ni ajak la aku pergi shopping kat k.l,,dah terlanjur kan,,die pun nak beli barang kan,,so aku pun ikut la die sekali,,tapi cousin aku cakap,,aku kena ikut die pergi airport keesokan arinya,,sebab kena hantar mak cik die pergi oversea,,tu aku tak kisah la,,jangan die tinggalkan aku kat k.l 2 sudah,,mau2 sesat aku,,uhuhu,,,keesokan arinya,,kiteorang ni siap2 la kan nak pergi hantar mak cik die tu,,kiteorang pergi la dulu rumah die,,sebab semua berkumpul kat situ,,mak cik die pensyarah uitm shah alam,,kena transfer pergi oversea,mengajar kat sana,,ok2,,mak cik dia so friendly,,,suka sangat aku,,masa aku tengah berbual2 dengan cousin aku nie,,tiba2 da seorang mamat keluar tanpa pakai baju,,,w.t.fish,,tahu la dekat rumah die,,tapi hormat la tetamu sikit macam aku nie,,heheh,,,bukan2 tetamu mak die,,bayangkan,,sampai mak cousin aku tegur die,,die buat x tahu die,,die cakap,,ala kat malaysia panas la,,kat oversea nanti sejuk,,baru la pakai baju,,,what!!!!!!!!!!!!!aku macam x nak dengar je,,poyo gila,,aku tanya la cousin aku,,siapa tu,,die cakap anak mak cik die,,dulu dia ok,,tapi bila jadi pilot ni sombong semacam,,ok aku taip huruf besar k,,PILOT,,so semua pilot ke macam tu,,malas la aku nak comment kan,,dia sambil cakap macam tu tengok2 aku,,elllooo,,ingat aku heran sangat ke dengan badan kau tu,,aku terus cakap dengan cousin aku,,kat sini tak da 7 eleven ke??pada hal menyampah tengok muka budak tu,,

tibanya kat airport,,biasa la kan sesi perpisahan,,ramai yang nak amik gambar,,yang melebih2 budak pilot tu pula,,macam die pulak dok lama kat oversea,,pada hal 3 bulan je,,bawa beg dah mengalahkan mak die,,semua orang amik la gambar die,,1 je ayat aku pada die,,bukan aku k nak amik gambar dengan kau,,sorry sikit,,masa nak bye3 tu,,die tengok aku je,,ingat aku nak ke salam dengan kau,,sorry la,,aku buat2 maen msj,,huh x ingin aku nak salam dengan kau,,masa mak die kiss pipi aku,,dia tengok aku tersengih2,,asal x boleh ke mak kau kiss pipi aku,,sibuk je,,macam nak tumbuk je muka kau,,huhuhu,,semua orang lambai2 die,,aku,,,nak lambai die,,soory la,,tapi aku respect kat mak die,,walaupun aku just kenal baru beberapa jam,,tapi die pesan dengan aku suruh jaga diri,,doakan die,,so sweet kan,,hehehe

semua ke pilot macam tu,,aduhai,,jangan la semua macam tu,,kalau semua pilot macam tu,,memnag aku boikot pilot la,,