//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

♥sweet memories♥
btw thanks kepada semua yang sudi luangkan masa membaca blog saya ni,,saya sekarang sedang berjinak-jinak dengan blog,so kalau ada yang salah or tak berapa menarik just tegur je k,

first of all,aku nak bagitau,2 MEI ni birthday aku,wah promote ni,,erm dah 18 tahun dah aku ni ek,,rindu pula masa zaman skola2 dulu,korang pun mesti ada kenangan yang manis n pahit kn,same with me la,,aku nak cerita 1 kejadian yang aku rasa tak kan aku lupakan sampai bila2,,sweet memories tu,,ok2 la aku bgtau k,,lama sangat intro nya kn,,hehe,,

al kisah nya terjadi bila anak salim yang ayu ni,,ceh2,ayu ke??tent,,pergilah menghadiri kelas pada setiap hari ahad,,tapi ahad itu aku rasa lain macam je,,al kisah nya macam ni,,aku n the geng dh merancang nak pakai baju krung,saya ulang ya baju kurung,so kita kalau dah janji mesti la kena tunaikan kn,kn,kn,so aku dengan yakin dan merasa diri ni ayu,,ceh3,,perasan lagi anak salim ni,,heehe,,memilih la memakai baju warna biru,,bayangkan dengan memakai baju kurung,,en.salim dengan berasa yakinnya menghantar aku dengan menaiki motor jaguh,,OMG,,korang boleh bayangkan tak macam mana keadaan aku masa tu,,,tak senang duduk aku time tu,,en.salim dengan muka tak bersalahnya boleh cakap macam ni

        'aik dh xnak naik ke?kalau tak nak naik ayah masuk dalam sambung tidur
        'naik motor ni ke?kenapa ari ni pula
        'sape suruh pakai baju kurung,nah rasakan,,[sambil ketawakan anaknya ni]


aku yang dah memang lambat ni naik la motor tu,,walaupun hati memberontak,,huhuhu,,setibanya di tempat yang di tuju,OMG korang tau x,,tak tau kan,,hehhe,,ok2,,aku tengok budak2 belum masuk lagi,still tunggu cikgu yang lambat datang, yang buat aku bengang yang amat sangat ni bila aku sampai je semua orang pandang ke arah aku,mana tak nya,,bunyi motor ayah aku dari jauh dah boleh dengar,,sampai kawan aku boleh cakap,,hah tu2 syahida dh datang,,aku dengar bunyi motor ayah die,,isshh x patut kan,,selepas salam dengan ayah aku,aku terus je pergi dekat geng aku tanpa pandang tempat lain pun,,malu sangat2 masa tu,,tengah syok2 kita orang memperagakan pakaian masing2,sambil menunggu cikgu,aku terdengar bunyi dari arah group budak lelaki,,nak tahu apa dia orang tengah cakap,,


    'ceh3 budak tu pakai baju melayu,warna biru lagi
    'tau tak pew,,nak pergi nikah ke lepas ni
    'aku nak pergi kenduri kahwin la'[dia jawab dengan muka bengang die]

can u believe it,,baju melayu warna biru,[fokus2 kat warna biru]korang rasa tak apa yang aku rasa,OMG macam mana la aku sama warna baju dengan dia,,biru k,,n 1 more time,,baju melayu k,,masa 2 Tuhan je la yang tahu betapa bengang nya aku, kawan2 lagi la,,tak habis2 usik aku,,sampai budak tu dengar dia orang usik aku,,malu nya,,dia orang boleh cakap bila masa rancang pakai baju sama warna ni,,aku just diam je,,malu teramat sangat time tu,,


time kat tempat tusyen pun kena kacau juga,,walaupun cikgu tak usik aku,,tapi aku terasa la,,warna baju sama tu,,kawan2 aku yang agak kesengalan boleh pula buat2 batuk sambil pandang kat aku,,ishh korang ni,tak ada time lain ke nak batuk,,kalau nak batuk,,batuk je la,,x payah la pandang aku..macam da muslihat pula,,tak suka tau,,hhehe,,


lepas je tusyen,,aku still ada lagi kelas kat tempat yang sama,,so tak balik la kan,,tapi sudah menjadi kewajipan aku dengan bestfriend aku waktu rehat kita orang turun untuk isi perut yang kosong ni,,tapi kenapa la time tu kawan aku tak datang,,mula2 aku tak nak turun,,tapi memandangkan perut aku yang mengada-ngada ni suruh isi,,aku paksakn la diri aku nii untuk turun,tapi aku mesti kena tunggu semua budak lelaki turun dulu,yela malu la beb,,bila aku nak turun ni,,aku usha2 la line dulu,,tengok2 semua dah turun ke belum,,sekali aku tengok budak yang sama warna baju dengan aku still belum turun lagi,,ermm maybe dia nak bayar yuran kot,so aku turun la kan sebab perut aku ni memang tahap lapar yang amat sangat,,korang tahu tak apa yang terjadi,,dia tak turun2 sebab dia tunggu aku,,eh yeke,,perasan la pula,,tapi kalau dia tak tunggu aku kenapa dia duduk baca surat khabar pulak kan,,time aku nak turun terus dia bangun,,aku yang mengelabah ni bagi la dia jalan dulu kan,,sekali dia tak nak jalan,,dia diam je berdiri sebelah aku,,dalam hati aku ni,,asal pulak mamat ni,,jadi patung kat sini,,dengan keadaan aku yang mengigil,aku terus pakai kasut,,sampai tak betul aku pakai kasut,,dengan muka yang bengang ni,,aku buat2 la baca mesej kat hp,,pada hal menahan gemuruh di dada,,hahahha,,,so aku cepatkan la langkah aku,,sampai je kat bawah,,ayah dia dah tunggu dia,,waaa,,x patut kan,,kalau aku tak turun kesian kat ayah dia tunggu dia lama,,,lepas je kejadian tu,,aku terus x pakai baju kurung,,,last aku pakai baju kurung time tu,,dia pun sama juga,,


tu la kenagan yang aku tak boleh lupakan,,aku cari juga dia,,kat fb or ms,,still x jumpa,,ermm x pew la,,yang penting aku da memory yang boleh di simpan,,