//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

saya orang yang simple je
Assalamualaikum semua

saya datang lagi..dah lama tak update..so di sebabkan internet dekat umah laju macam kereta formula1 so nak update entri banyak2..hihi..first of all nak beritahu yang saya dah selamat pulang ke kampung halaman saya di BATU PAHAT tepat pukul 5 tadi,,serunuk sangat2...dapat menghirup udara kampung halaman sendiri..sebenarnya rumah aku tak la berada dekat kampung mana..lebih afdal beritahu bandar halaman saya..hihi..

sebenarnya nak cerita la sikit..agak kelakar juga bila ada orang cakap aku anak DATO'..aku pun tak tahu tang mana muka aku ni dilabelkan anak DATO' aku tak tahu la..nak kata aku ni fashionable..memang langsung tak nampak pun..nak kata ayah aku bakal dapat cucu..memang lambat la lagi kan..sumpah kelakar..semua ni terjadi pun sejak member aku pergi dok gatai beritahu lecturer yang aku anak DATO'..dah lecturer a.k.a ustaz tu percaya...

adoi..kita orang main2 je..tapi ustaz tu take serious plak..sampai paksa memaksa didalam kelas suruh aku mengaku ni..ape la..semua tu hanyalah gurauan sahaja ustaz..hihi..

saya NURUL SYAHIDA BINTI MOHD SALIM ingin mengatakan bahawa saya bukanlah anak DATO' tak kira dato yang ada cucu or dato yang berpangkat ye..saya hanyalah daripada keluarga yang biasa macam orang lain juga...so segala gosip yang tersebar tu hanyalah gurauan semata2..harap maklum..hihi...

lots of love