//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

kawad+test+kuiz= can i do it??
adui aku tak tahu la macam mana aku nak test nanti,satu apa pun aku tak faham,,nak kata aku tak reti,aku reti,tapi entah la,,akak yang mengajar tu syok sendiri kot,,ajar la sorang2,,step by step,,last2 aku belajar dengan member aku nurul qistina,,takut aku time test,,aku takut aku tak boleh buat je,,koman aku bukan boleh sangat,,kawad lagi  la,,rasanya tunggang langgang kot,,waaa,,really2 sad,,

hari ini ada pembaharuan dalam bilik kiteorang,,kemas je rasanya,,hhehe,,,penat tapi berbaloi kot,,happy,,

minggu depan maybe sibuk sangat2 kot,,ada test dengan kuiz,,test math pula tu,,memang struggle abis la,,hari2 belajar math dekat library,,best2,,senyap je,,kalau belajar dekat bilik confirm2 tidur kot,,bantal la aku pikir,,tak boleh nak focus,,heheh,,kuiz admin lagi,,dah la pada hari yang sama,tak pew2 aku boleh,,i can do it babay,,hehehe,,nak seribu daya tak nak seribu dalih,,betul x,,hehe,,

yang penting assignment dah habis buat n dah hantar,,kalau tak confirm2 kelam kabut aku,,mana nak study,,mana nak buat assignment lagi,,

k la ni je kot aku dapat update,,banyak citer tapi nanti2 je la aku update,,penat bha,,hehehe