//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

inikah perasaan ku
firstly,,i wanna to say happy birthday to my lovely person. ayah happy birthday ya,,kalau angah ada buat salah dengan ayah,,angah minta maaf k,,


ok2,,betul kata kak quryakin,,sayang dengan orang kita suka adakalanya menyakitkan hati,,adakalanya mengembirakan hidup kita,,tapi adakalanya orang yang sayang kita belum tentu betul2 sayang kita kan,,aku tengah pening dengan keadaan aku sekarang ni,,dia anggap aku pe,just a friends or more than that,,kenapa kalau saya message dengan lelaki lain dia cakap saya curang,,apa motif dia sebenarnya,,secara jujurnya,,saya memang suka dengan dia,,tapi bila tengok cara dia yang suka main tarik tali dengan saya,,ermm fikir banyak kali la,,saya rasa lebih sesuai kawan je,,kadang2 kalau dia bagi message ada je yang boleh buat saya cemburu,,kenapa semua ini terjadi,,apa salah saya,,waaa,,,sedih lak,,hehehe,,by the way dia sangat mengambil berat tentang saya,,yeke,,ke dia sengaja nak jeles kan saya,,,nak tengok reaksi saya,,tolong la terus terang dengan saya wahai insan yang bernama lelaki,,,susah sangat ke,,,tolong la fahami perasaan saya ni wahai insan yang bernama lelaki,,kalau awak anggap saya kawan,,tell me the truth k,,bila saya comment or message dengan lelaki lain,,dia bagi ayat yang melambangkan dirinya tengah jeles,,bila tanya tanya tak da pape,,aduhai,,emosi saya sangat2 tak stabil kalau macam ni,,


WAHAI INSAN YANG KU MAKSUDKAN,,DENGAN KEADAAN YANG SABAR DAN TENANG,,AKU MENANTI JAWAPANMU,,WALAUPUN BERAPA LAMA SEKALI PUN,,AKU HARAP FRIENDSHIP KITA STILL GO ON,,


TENGOK LA VIDEO NI K